نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌‌ها برای بهداشت روح و روان مردم برنامه داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما بصورت جدی برای ترویج حالات معنوی و بهداشت روح و روان مردم برنامه داشته باشند و روی این مسئله کار کنند.
کد خبر: ۳۸۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 26March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در رزمایش پاکسازی و ضدعفونی معابر در شهرکرد با زیبا خواندن این رزمایش اظهار داشت: به حمدلله گروه‌های جهادی از همان روز اول پای کار آمده و بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح و شکل گیری این قرارگاه مهم برای آمادگی در نبرد بیولوژیک بیش از گذشته به میدان آمدند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: امروز شاهد برگزاری این رزمایش در سراسر کشور هستیم، که در حقیقت نشان دهنده این است که مردم، گروه‌های جهادی، نیرو‌های مسلح و همه و همه پای کار بوده و در همه جهات به کمک کادر سلامت شتافته‌ تا وظیفه جهادی، ایمانی، انسانی و الهی خود را انجام دهند.

وی با بیان این که این ایام، ایام ارتباط، انس و نجوا با خداوند متعال است، افزود: ما برای رسیدن به کمال نیازمند دو بهداشت هستیم، بهداشت جسم و بهداشت روح و جان؛ به همین میزانی که به سلامت جسم‌مان می‌اندیشیم نباید از سلامت روح‌ و روان و ارتباط با خدا غافل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که رفع این حادثه نیازمند دعا و نجوا با خداوند است، تصریح کرد: رسانه ها و صدا و سیما بصورت جدی برای ترویج حالات معنوی و بهداشت روح و روان برنامه داشته باشند و روی این مسئله کار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در پایان با خداقوت به اقشار مختلفی که در جهت مبارزه با این ویروس می‌کوشند، خاطرنشان کرد: انشاالله بزودی شاهد رفع این بلیه باشیم و بدانیم با دشمنان خبیث، جلاد، بدتینت و بدذاتی طرف هستیم که حاضرند برای برداشتن موانع سر راه‌شان همه دنیا را گرفتار کنند هرچند ملت‌شان هم گرفتار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار