سرلشکر سلامی:

نیروهای سپاه با غیرت پاسداری در میدان مبارزه با کرونا هستند

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه سرشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس عمل مخلصانه بنا گذاشته شده است، گفت: همه نیرو‌های سپاه با احساس مسئولیت و غیرت پاسداری در میدان هستند و از رهبر انقلاب درس گرفتیم که در بحران‌ها پرچمدار باشیم.
کد خبر: ۳۸۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 26March 2020

نیروهای سپاه با غیرت پاسداری در میدان مبارزه با کرونا هستندبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امروز در جریان بازدید از رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه پاسداران، طی ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرماندهان قرارگاه‌های ده‌گانه نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: از درخششی که نزسا هم در سطح قرارگاه‌ها و هم در سطح یگان‌ها و واحد‌های رفع آلودگی در یک ماه گذشته داشته و همچنین خدمات بسیار ارزشمندی که در حفظ سلامت مردم انجام دادند و واقعا فداکارانه وارد میدان شدند و موجب سرافرازی سپاه در حضور رهبر انقلاب و مردم شدند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: همه نیرو‌های سپاه با احساس مسئولیت و غیرت پاسداری در میدان هستند و از رهبر انقلاب درس گرفتیم که در بحران‌ها پرچمدار باشیم.

فرمانده کل سپاه نظام سلامت تصریح کرد: نظام سلامت برخی کشور‌ها در مقابله با این بیماری فروپاشیده است، اما نظام سلامت کشور با تلاش درخور تحسین کادر درمانی کشور و بعد هم فداکاری بسیجیان و نیرو‌های مسلح شرایط رو به مهاری دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد مهار این موضوع باشیم.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دوستان ما در سپاه علاوه بر اینکه با کرونا درگیر هستند در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور هم درگیر هستند؛ این خصوصیت سپاه است که سرشت آن براساس عمل مخلصانه بنا گذاشته شده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها