نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار:

بررسی آخرین وضعیت استان گیلان در مقابله با بیماری کرونا و تحقق شعار «جهش تولید»

نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار با محوریت آخرین وضعیت استان در مقابله با بیماری کرونا و تحقق شعار «جهش تولیدم برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 26March 2020

بررسی آخرین وضعیت استان گیلان در مقابله با بیماری کرونا و تحقق شعار  سال

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «ارسلان زارع» استاندار گیلان صبح امروز پنج شنبه «7 فروردین» در نشست مجمع نمایندگان گیلان بر ارائه راهکارهای مناسب برای جهش تولید و رونق بیشتر واحدهای تولیدی استان برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

«ارسلان زارع» در ادامه به صادرات کالاهای اساسی از گیلان به کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته حدود 520 میلیون دلار کالا از گیلان صادر شد که از لحاظ ورود ارز به کشور از اهمیت بالایی برخوردار بود.

«ذبیح الله نیک فر» رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست بر ضرورت تعامل دستگاه های دولتی و نمایندگان خانه ملت برای برون رفت از بحران کرونا تاکید کرد و گفت: پیشنهاد داده شد تا دولت کمک های مالی خود را به افراد نیازمند استمرار دهد و برنامه ریزی شود تا مسافران و گردشگران در دور دوم تعطیلات نوروزی و روز طبیعت به گیلان سفر نکنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال افزود: باید با تعامل و همدلی همه دستگاه های دولتی و خصوصی برای رفع موانع تولید و جهش آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار