مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نهال انقلابی و جوان سپاه به یک جنگل سبز و نهضت جهانی تبدیل شده است

سردار عباس یوسفی گفت: هم اینک نهال جوان و سبز سپاه در اوایل انقلاب نه تنها به یک درخت تنومند بلکه به یک جنگل سبز و نهضت جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۸۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ - 27March 2020

نهال سبز و جوان سپاه به یک جنگل سبز و نهضت جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در آستانه فرار رسیدن سالروز میلاد سید و سرور شهیدان عالم، امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ »

بهانه قشنگی است میلاد عزیزترین شهید عالم هستی و پرداختن به مناسبتی که می تواند مناسبت ترین سوژه برای پردازش در قرن جدید باشد. مناسبتی که همسو با بهار طبیعت و سبزی سبزه زاران ایران اسلامی تمام جوانان معنوی و حماسی و جهادی ایران اسلامی و بلکه جهان اسلام را پیراهن سبز پاسداری پوشاند.

 بی شک پاسداران، خالص ترین و بالنده ترین نیروهای توانمند تاریخ انقلاب های جهان به شمار می روند. پاسدارانی که همه چیز را در رابطه با خدا می بینند و به همین جهت است که از مرگ هراسی ندارند و شهادت را برای خود و یاران فداکارشان، فوز عظیم می دانند. به خاطر همین ویژگی هاست که آنان در مقام رفیع وارستگی می توانند همچون  کبوتری سبک بال در آسمان شهادت اوج بگیرند و بال خود را به شفق سرخ انقلاب رنگین سازند.

در خصوص اهمیت سپاه، همین بس که امام امت فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و قدرت سپاه آن گونه به جشم دنیا بزرگ جلوه داده شد و به دنیا معرفی شد که ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت: تا این سپاه در ایران وجود دارد، حمله نظامی به این کشور فایده ندارد.

هم اینک نهال جوان و سبز سپاه در اوایل انقلاب نه تنها به یک درخت تنومند بلکه به یک جنگل سبز جهانی تبدیل شده است. جنگلی که خیلی از کشورهای مظلوم دنیا در پی دانه ها و شاخه های سبز رنگ آن هستند برای پرورش و کاشت نهال ایثار، شهامت، جهاد و شهادت و امروز شاهد گسترش این نهاد و نهال بزرگ در بسیاری مناطق جهان هستیم.

پاسداران انقلاب اسلامی ما، امروز به واسطه تجربه گرانبهای 8 سال دفاع مقدس نه تنها در اوج قله های علم و تکنولوژی در عرصه های نظامی هستند بلکه در دیگر حوزه ها همچون مسائل مدیریت جهادی، امور اجتماعی، توانمندی های اقتصادی، سنگرهای علمی و خاکریزهای رسانه ای دنیا سرآمدند و همه عرصه را بر نقشه های شوم استکبار بسته اند.

اینجانب با افتخار بر پوشیدن سال ها لباس سبز و مقدس پاسداری ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برای همه سبزپوشان مقتدر ایران اسلامی و خوزستان قهرمان آرزوی توفیق روزافزون در همه زمینه ها دارم و با تمام وجود ضمن دعا برای اینکه با افتخار شهادت به همرزمان عزیزم بپیوندم برای همه شهدای انقلاب و به خصوص شهدای جان بر کف سپاه اسلام و بویژه سردار دل ها، پاسدار بین المللی جهان اسلام، سردار «قاسم سلیمانی» آرزوی محشور شدن با سرور و سالار شهیدان عالم را دارم و امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا نفس در سینه داریم، پاسدار بمانیم.

پاسدار، عباس یوسفی شیخ رباط

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها