سردار شهسواری:

بالاترین پاداش ایثارگری‌های سردار کریم‌نژاد فقط شهادت بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی شهادت سردار کریم‌نژاد گفت: شهادت جایگاه سردار سرافراز ما سرتیپ پاسدار کریم‌نژاد را رفیع‏‌تر ساخت و شهادت تنها پاداشی بود که می‌توانست شایسته فداکاری‌ها و مجاهدت‌های خالصانه ایشان باشد.
کد خبر: ۳۸۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 29March 2020

بالاترین پاداش ایثارگری‌های سردار کریم‌نژاد فقط شهادت بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جبیب شهسواری»، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت سردار «محمدعلی کریم‌نژاد»، جانباز 70 درصد استان که دیروز به فیض شهادت نائل شد را تسلیت گفت.

متن پیام سردار حبیب شهسواری به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

بالاتر از نیکی، نیکی و هنری است، اما آنجا که مردی در راه خدا به شهادت می‏رسد، بالاتر از آن نیکی و هنری وجود ندارد و این آنجا نمایان‏تر می‏‌شود که بعد از تحمل مدت‏ طولانی جانبازی و درد و رنج ناشی از آن به شهادت ختم شود.

سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‏های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس، جایگاه سردار سرافراز ما سرتیپ پاسدار کریم نژاد را رفیع‏‌تر ساخت و شهادت تنها پاداشی بود که می توانست شایسته فداکاری ها و مجاهدت های خالصانه ایشان باشد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال علو درجات برای آن سردار عزیز خواهانم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار