نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دنیا دار سختی‌ها و ظرف تقویت اراده‌هاست

سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: دنیا دار سختی‌ها و ظرف تقویت اراده‌هاست و خداوند آینه تمام نمای خود را نه برای این دنیای خاکی که برای سرایی افلاکی آفرید و ابتلاء به بلایات را سنت قطعی خود اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ - 29March 2020

دنیا دار سختی‌ها و ظرف تقویت اراده‌هاست

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز با تبریک مجدد سال نو و گرامیداشت روز جانباز اظهار داشت: دنیا دار سختی‌ها و ظرف تقویت اراده‌هاست و خداوند آینه تمام نمای خود را نه برای این دنیای خاکی که برای سرایی افلاکی آفرید و ابتلاء به بلایا را سنت قطعی خود اعلام کرد. 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: رو سفید آن کسی است که در امتحان‌های دشوار خداوند، بندگی خود را حفظ کند و از شکرگزاری پروردگارش غافل نگردد و من با سابقه‌ای که از مردم با ایمان ایران و خوزستان سراغ دارم قلبی آگاه دارم که این بار نیز چونان دفعات گذشته با اقتدا به رسول مکرم اسلام و اهل بیت مطهر ایشان سربلند از آزمون حال بیرون خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از همه عزیزان، مسئولین کشوری و لشکری، مردم سراسر ایران عزیز و استان خوزستان که بنده را به سبب ارتحال ابوالزوجه و عالم ربانی و فاضل، سید اهل ادب، پیر مجاهدان خرمشهر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید «ابوالحسن نوری» رضوان الله تعالی علیه مورد تفقد و مهر فراوان خویش قرار دادند سپاسگزاری فراوان نموده و اعلام می‌دارم ضرورت ایجاب نموده از هر گونه تجمع که برای حفظ سلامتی همه عزیزان خطر آفرین است، اجتناب گردد. ان شاله که با دعای خیر همه شما و رعایت اصول بهداشتی هر چه سریعتر بتوانیم از این فضای سخت بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار