پیام تبریک فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا به مناسبت روز جانباز

سردار احمد خادم سیدالشهداء به مناسبت میلاد پرچمدار امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس (ع) که روز بزرگداشت مقام جانباز نام گذاری شده، پیامی را خطاب به جانبازان خوزستان قهرمان صادر کردند.
کد خبر: ۳۸۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ - 29March 2020

پیام تبریک فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا به مناسبت روز جانباز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار سرتیپ «احمد خادم سیدالشهداء» فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا به مناسبت میلاد پرچمدار امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس (ع) که روز بزرگداشت مقام جانباز نام گذاری شده، پیامی را خطاب به جانبازان خوزستان قهرمان صادر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والله ان قطعتموا یمینی انی احامی ابدا عن دینی»

عباس تنها یک نام نیست بلکه یک رسم جاودانه است. رسم وفاداری، عزت، اطاعت به هنگام از مولا و الگویی برای انسانیت است.

جانبازان و ایثارگران پر افتخار خوزستان قهرمان و ایران اسلامی نیز با تاسی به سرور و مولای خود بزرگ جانباز دشت کربلا، وفاداری به بیعت خود با مقام عظمای ولایت و اطاعت به هنگام را سرلوحه روش و منش خود قرار داده و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهد نمود.

اینجانب روز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(س)، و روز جانباز را به پیشگاه حضرت ولی عصر«عج» و نائب برحقش علمدار انقلاب، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین به ملت شریف ایران و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام، با اقتدا به مولای خود حضرت سیدالشهداء اعلام می داریم؛ از حریم ولایت و برای پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی خواهیم کرد.

 

امیدوارم که خداوند توفیق دهد، بتوانیم در راستای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به جامعه پرافتخار جانباز و ایثارگر سپاه اسلام قدم برداریم و انتشار دهنده خوبی برای ایثارگری ها و جهاد در راه شهادت این عزیزان به نسل امروز و فردا باشیم.

پاسدار، احمد خادم سیدالشهداء

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار