دفاع پرس منتشر کرد

سردار شهید الله دادی، شهید جغرافیای مقاومت +فیلم

سردار شهید "محمدعلی الله دادی" از شهدای جغرافیای مقاومت است که در روزهای گذشته همراه با فرماندهان حزب الله لبنان در سوریه به شهادت رسیده اکنون توسط دفاع پرس فیلمی از این شهید بزرگوار منتشر شده است.
کد خبر: ۳۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 20January 2015

سردار شهید الله دادی، شهید جغرافیای مقاومت +فیلم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار شهید "محمدعلی الله دادی" از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نقشآفرینیهای مؤثر وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برای همیشه ماندگار و الهامبخش نسلهای امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

این فرمانده مؤمن و ولایتمدار که در مقام مستشاری برای کمک به دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریستهای تفکیری ـ سلفی به این کشور عزیمت کرده بود، مشورتهای تعیین کنندهای در راستای توقف و خنثیسازی جنایات و توطئههای این فتنه صهیونیستی تروریستی در جغرافیای سوریه ارائه و نام و یاد خود را در زمره مدافعین و حامیان مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ثبت کرد.

گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار رشید اسلام محمدعلی اللهدادی در حین بازدید از منطقه «قنیطره» مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت رسیدند.

در ادامه فیلمی از صحبتهای این سردار سپاه توسط دفاع پرس منتشر شده است:

 
انتهای پیام/
{$sepehr_old_video_38978}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار