با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در مازندران درگذشت حجت‌الاسلام «رضایی» را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت حجت‌الاسلام «سیدعبدالعلی رضایی» رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ - 30March 2020

نماینده ولی فقیه در مازندران درگذشت حجت الاسلام «رضایی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌لله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت حجت‌الاسلام «سیدعبدالعلی رضایی» رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی وارسته و متعهد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای «سیدعبدالعلی رضایی» رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

بی‌گمان خدمات ارزشمند آن خادم بی‌ادعای سنگر امنیت و معنویت که در اوج تواضع، اخلاص و آزادگی مجاهدت‌های فراوانی داشت از اذهان محو نخواهد شد. ‌

اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار آن روحانی اخلاق مدارو مردمی به همکاران گرامی و تلاشگران صادق و امین نیروی انتظامی بویژه فرماندهی پر تلاش انتظامی مازندران و نیز خانواده گرانقدر و بستگان ایشان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بهشهر، علو درجات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار