سرپرست فرمانداری ویژه دزفول خبر داد؛

تقدیر ویژه از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در دزفول

امید بن‌عباس در آیین بهره‌برداری از مرکز تشخیص کرونا با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان گفت: طبق دستور استاندار خوزستان، قدردانی ویژه‌ای از کادر درمان درگیر با کرونا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 31March 2020

تقدیر ویژه از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در دزفول

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص بیماری کووید ۱۹ یا کرونا در استان خوزستان امروز با حضور جمعی از مسوولان در بیمارستان بزرگ دزفول به بهره برداری رسید.

«امید بن‌عباس» سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در آیین بهره برداری از مرکز تشخیص کرونا با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان اظهار داشت: طبق دستور استاندار خوزستان، قدردانی ویژه‌ای از کادر درمان درگیر با کرونا انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تهدیدها باید به فرصت تبدیل شوند، افزود: همه مجموعه‌های شهرستان دزفول نظیر نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و سایر دستگاه‌ها آماده پشتیبانی از کادر درمان هستند.

بن عباس تصریح کرد: راه اندازی مرکز آزمایشگاه تخصصی ویروس کرونا از اوایل سال ۹۹ در بیمارستان بزرگ دزفول آغاز شد و با همه محدودیت‌ها در کمترین زمان به نتیجه رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: نمونه‌ها در گذشته به اهواز ارسال می‌شدند ولی اکنون با راه اندازی این مرکز امکان تشخیص بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دزفول وجود دارد.

وی ادامه داد: ابتدا در گام نخست، نمونه‌های افراد بستری در بیمارستان بزرگ دزفول بررسی می شوند ولی ممکن است در گام‌های بعدی با نظر دانشگاه علوم پزشکی، نمونه‌های شهرستان‌های خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این مرکز بررسی شوند.

بن عباس با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دزفول گفت: این طرح تا بیستم فروردین ماه اجرا می‌‍‌شود و امید است بتوانیم با اقدامات انجام شده از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها