فرمانده انتظامی گیلان:

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در روز ۱۳ فروردین اعمال خواهد شد

سردار «عزیزاله ملکی» از ممنوعیت تردد خودرو‌ها در تمام محور‌های مواصلاتی گیلان برای روز ۱۳ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 31March 2020

ممنوعیت تردد خودروها در تمام محورهای مواصلاتی گیلان برای روز 13 فروردین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «عزیزاله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز (سه‌شنبه) «۱۲ فروردین» ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی ریشه‌کن شدن این بیماری را در گرو همکاری و مشارکت عموم مردم در اجرای توصیه‌های پزشکان و متخصصان حوزه بهداشت و درمان دانست.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با مؤثر دانستن اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی در کاهش ۸۵ درصدی سفر‌های نوروزی و بین شهری، از ادامه اجرای این طرح تا ۲۰ فروردین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به لزوم تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا کنترل کامل ویروس کرونا از شهروندان عزیزمان انتظار داریم در روز طبیعت از حضور در تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و کلیه فضا‌های عمومی خودداری کنند.

سردار ملکی تصریح کرد: پلیس در روز ۱۳ فروردین برابر ابلاغیه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد کلیه خودرو‌ها به استثنای خودرو‌های امدادی و حامل فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در کلیه محور‌های مواصلاتی استان جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: ورودی‌های استان گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته است و صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن اکیداً ممنوع است.

فرمانده انتظامی گیلان همکاری اکثریت شهروندان گیلانی در اجرای طرح‌های پیشگیرانه ویروس کرونا را مثبت ارزیابی کرد و افزود: قطعاً دستیابی به نتیجه نهایی و مطلوب، با تداوم این همکاری میسر خواهد شد و نباید اجازه داد حضور در طبیعت همزمان با ۱۳ فروردین، منجر به بی‌اثر شدن اقدامات پیشگیرانه شبانه‌روزی دستگاه‌های گوناگون و تلاش‌های جمعی شهروندان در یک ماه اخیر شود.

ایشان در ادامه با تاکید بر ممنوعیت اتراق و برپایی چادر در تمامی فضا‌های عمومی در روز ۱۳ فروردین ماه ادامه داد: رویکرد پلیس در این خصوص، دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در منزل است، اما مأموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامد‌های منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار ملکی در پایان تاکید کرد: برابر قانون، خودرو رانندگان متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودرو‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها