مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

«۱۲ فروردین» روز مردم سالاری دینی و بهار انقلاب مردم مظلوم دنیاست

سردار عباس یوسفی گفت: ۱۲ فروردین یادآور روزی است که ملت بزرگ ایران برای نخستین بار در طول تاریخ کشور، مردم سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی را برای مردم مظلوم دنیا در پرتو اراده همگانی خود با حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رأی، تجربه کردند.
کد خبر: ۳۸۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 31March 2020

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت 12 فروردین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان به مناسبت «۱۲ فروردین» روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین، یادآور روزی است که ملت بزرگ ایران برای نخستین بار در طول تاریخ کشور، مردم سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی را در پرتو اراده همگانی خود با حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رأی، تجربه کردند.

مردم ایران با رای ۹۸ درصدی خود به مکتب اسلام برای اولین بار بعد از حادثه کربلا، دوباره حادثه‌ای آفریدند و نهال اسلام واقعی و محمدی را در زمین کاشتند. نهالی که به رغم تمام ناملایمات و دشمنی‌ها نه تنها به یک درخت تنومند و ریشه دار بلکه به یک جنگل سبز در گستره زمین تبدیل شده است.

در چنین روزی، ملت متمدن و سرافراز ایران زمین، از ژرفای تاریخ، ندای صلح طلبی، عدالت جویی، استقلال خواهی و خودباوری را در سایه انقلاب اسلامی و با پرچمداری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به گوش جهانیان رسانده، مسیری تازه از عزتمندی و اقتدار را، پیش روی ملت‌های ستمدیده و آزادی خواه در سراسر گیتی قرار دادند.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های هوشمندانه همه هموطنان در همه پرسی سال ۵۸، که ثمره آن تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران بود، بر خود لازم می‌دانم تا این روز سرنوشت ساز و تاریخی را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و ملت شریف ایران که جانانه پای آرمان‌های شان ایستادند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اینک که این انقلاب بزرگ، در سایه تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا، با بلوغی مالامال از تجربه و دانش، همراه با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، گام نخست چهل ساله خود را با افتخارات بسیار، طی نموده، با حضور هوشمندانه نسل جوان و انقلابی کشور در دیگر عرصه‌ها هم چنان اقتدار خود را به رخ استکبار خواهد کشاند که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهند پذیرفت و خواهند دید که گام‌های بعدی برای چهل ساله‌های بعد نیز در این جغرافیای مقدس زیر پرچم ابا عبدالله الحسین (ع) برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

در پایان امیدوارم که با عبور از این بحران و غلبه بر این ویروس منحوس، بتوانیم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گام‌های بزرگی برای تحقق بیانیه‌های گام دوم انقلاب برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها