بیانیه اداره کل حفظ آثار لرستان به مناسبت ۱۲ فروردین؛

ایران به الگویی اثربخش در مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ - 31March 2020

جمهوری اسلامی ایران به الگویی اثر بخش در مقابله  با استکبارجهانی  تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو رهمنودهای امام خمینی (ره)  در سال ۱۳۵۷ نویدبخش استقلال و آزادی ملت ایران و تمامی ملت‌های ستمدیده جهان و رهایی آنان از استعمار و استکبار نظام سلطه شد و 12فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرینی است از اوراق تاریخ پر بار این انقلاب شکوهمندِ مبتنی بر مردم سالاری دینی.

حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در روز‌های 10 و  11 فروردین 1358 و رای قاطع آنان به جمهوری اسلامی، بیان کننده به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب اسلامی و خواست و اراده مردم در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود.

پس از اعلام نتیجه همه پرسی و رفراندم و رأی قاطعانه مردم به جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین، این روز به عنوان «روز جمهوری اسلامی» نامگذاری شد. در عظمت و اهمیت این روز همین بس که امام خمینی (ره) در پیامی که به مناسبت برگزاری رفراندم صادر کردند؛ این روز مبارک را روز امامت و روز فتح و ظفر ملت، نامیدند و این رفراندم را بی‌سابقه خواند.

اکنون با گذشت 41 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، با وجود مشکلات، دشمنی‌ها، توطئه‌هایی از قبیل جنگ تحمیلی، ترورشخصیت‌های انقلابی، تحریم‌های ظالمانه، تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای؛ با اتکا به قدرت لایزال الهی، حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست‌های مدیریت جهادی در میدان عمل و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان جوانانِ مؤمنِ انقلابی و مدیریت هوشمندانۀ مسئولان، این کشور توانسته است بر همه مشکلات و بحران‌ها غلبه کند به نحوی که دستاورد‌های بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، دفاعی، نظامی و ... کشور را به نقطه‌ای از بازدارندگی رسانده است که دشمنان را دچار وحشت، یأس و ناامیدی ساخته و به الگویی بی‌بدیل و نمونه ای اثر بخش در مقابله و مقاومت در برابر با استکبار جهانی تبدیل شده است.

 جمهوری اسلامی ایران همانگونه که تاکنون  توانسته مسیر پیشرفت و بالندگی را طی نماید،  در این برهه حساس از تاریخ  نیز با مد نظر قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب،  گام برداشتن در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن، با همت و همدلی آحاد مردم و مسئولان، در سالی که با تدبیر رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی در راستای رونق تولید داخلی، به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، به شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اقتدار بیش از پیش خواهد رسید.

در پایان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره  امام خمینی(ره)، شهدای والامقام، یوم‌اللّه ۱۲ فروردین  روزجمهوری اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت بویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان رشد، بالندگی و سرافرازی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار