فرمانده سپاه بابلسر خبر داد؛

به‌کارگیری ۶۶ گروه جهادی بسیج در مقابله با «کرونا» در بابلسر/ تولید ۱۱۵ هزار ماسک بهداشتی

سیدمصطفی موسوی‌نژاد از به کارگیری یک‌ هزار و ۱۵۱ بسیجی، ۶۶ گروه جهادی بسیج و ۶۵ گروه بسیجی محله‌محور و مسجدمحور برای مقابله با کرونا در بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ - 31March 2020

بکارگیری ۶۶ گروه جهادی بسیج در مقابله با «کرونا» در بابلسر /  تولید ۱۱۵ هزار ماسک بهداشتیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید مصطفی موسوی‌نژاد» فرمانده سپاه بابلسر عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه این شهرستان به اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه بابلسر پرداخت و اظهار داشت: ۲۹۷ خیاط بسیجی در شش کارگاه اقدام به تولید ۱۱۵ هزار ماسک بهداشتی کردند که اولویت توزیع با بیماران، مراکز درمانی، محلات کمتر برخوردار، اصناف و بازار، رانندگان تاکسی و ادارات بود.

موسوی‌نژاد با اعلام اینکه ۱۵ هزار بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست و ماسک در ۴۸ ساعت در ۱۵ محله بابلسر توزیع شد، افزود: بسته‌های بهداشتی دیگری در محلات قائمیه، بی‌بی‌سرروضه، مهدی‌نسب، کاظم‌آباد، سادات‌محله، میاندشت، شهرک ساحلی، شهرک قائم، شهرک شهید میرزایی و شهرک آزداگان و همچنین روستاهای تازه‌آباد، شورک، درزی‌نقیب، میرود و اوکسر توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه خبر از برگزاری رزمایش سه روزه  پدافند زیستی در سطح شهرستان داد و اضافه کرد: این رزمایش توسط گردان جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه طی روزهای آینده و با استفاده از منابع شهرستانی برگزار می‌شود.

موسوی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح غربالگری برای شناسایی بیماران و یا افراد مشکوک به کرونا و انجام کمک‌های بهداشتی و مالی به این خانواده‌ها گفت: یک‌هزار و ۱۵۱ بسیجی، ۶۶ گروه جهادی بسیج و ۶۵ گروه بسیجی محله‌محور و مسجدمحور برای مقابله با کرونا در بابلسر به‌کارگیری شدند.

به گفته فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه بابلسر ۳ هزار و ۲۰۱ بسته کمک‌ معیشتی بین خانوارهای آسیب پذیر توزیع و نیز چندین تور ایست و بازرسی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در ورودی شهرستان برپاشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار