پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت 12 فروردین

نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 31March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمين «سید احمد رضا شاهرخی» نماينده ولي فقيه در لرستان در پيامی 12 فروردينِ 58، سنبلِ مردم سالاری دينی، مشارکت و همدلی واقعی مردمِ اِيران اين روزخجسته را تبريک گفت.

در بخشی از اين پيام آمده است:

يوم الله 12 فروردين سالروز اِستقرار و تثبيت نِظام مِقدسِ جمهوری اِسلامی، روزِ تجلی حضوِر مردمِ اير ان در تعيينِ سرنوشتِ خود  و روِز  آری گفتن به تجديد ِحيات ِاسلامِ نابِ محمدی (صلي الله عليه و آله) در بيعتِ با ولايت ِمطلقه‌ی فقيه و حفظ ِدستاوردهای شکوهمند ِانقلابِ اسلامی به زعامتِ حضرت امام خمينی (ره) و شهدای ِاين سرزمين می‌باشد.

اين روزِخجسته سر آغاز ِحکومت ِمستعضفين وغلبه بر مستکبرينِ غاصب است همانگونه که امام ِراحل (ره)فرمودند صبحگاهِ 12 فروردين که روز ِنخستينِ حکومت الله است از بزرگترين اعياد ِملي و مذهبي ماست و ملت ِما بايد اين روز ِبزرگ را عيد بگيرند و زنده نگه دارند.

اينجانب روزِ 12 فروردين و اعيادِ ماهِ شعبان را به محضر ِحضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناه لمقدمه الفداء) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ِمتدين و شهيد پرور ِلرستان، بويژه مدافعان ِسلامت و همه‌ی گروه‌های ِجهادی و انقلابی تبريک گفته و موفقيتِ همگان را در راستاي آرمان‌های ِبلند اِمام راحل (ره) و منوياتِ مقام ِمعظم ِرهبری از درگاه ِخداوند ِمتعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار