فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

راه‌اندازی 130 کارگاه تولید ماسک در استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» از راه‌اندازی130 کارگاه تولید ماسک توسط سپاه استان خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها روزانه 57 هزار ماسک تولید و در بین اقشار مختلف جامعه در شهرها و روستاها  توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ - 31March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن اعلام به‌‌کارگیری تمام امکانات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا با همکاری بسیجیان اظهار داشت: برای مقابله با کرونا ویروس تمام امکانات و تجهیزات سپاه برای سلامتی مردم و جامعه به‌کارگیری شده است.

وی گندزدایی و ضدعفونی‌کننده معابر، نقاط مختلف شهری، روستایی و خیابان‌های‌ استان بوشهر را از جمله برنامه سپاه دانست و گفت: تاکنون 20 هزار و 391 نقطه استان بوشهر با همکاری بسیجیان در رده‌های مختلف علیه ویروس کرونا ضدعفونی شده است.

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از راه‌اندازی 130 کارگاه تولید ماسک توسط سپاه استان خبر داد و بیان کرد: در این کارگاه‌ها روزانه 57 هزار ماسک تولید و در بین اقشار مختلف جامعه در شهرها و روستاها  توزیع می‌شود.

سردار رزمجو تولید روزانه 12 هزار دستکش یکبار مصرف را از دیگر فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانست و خاطرنشان کرد: 252 گروه جهادی در قالب بیش از پنج هزار بسیجی در عرصه مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار