امام جمعه گناوه؛

نظام حکومتی ایران دارای موهبت ولی فقیه  است

حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: نظام ایران حکومتی است که از الگوی حکومت نبوی و علوی اقتباس شده  و دارای موهبت ولی فقیه  است که زمام امور را برعهده دارد و دیگر کشورها از چنین جایگاه و ویژگی‌هایی برخوردار نیستند.
کد خبر: ۳۸۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ - 31March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه امروز (سه شنبه) به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین در پیامی اظهار داشت: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی ایران است که در آن روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال رژیم سلطنتی ستمشاهی به نطام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

وی گفت: در این روز ملت غیور و نستوه ایران اسلامی با رای ۹۸.۲ درصدی ساختار سیاسی و اجتماعی ایران را تغییر دادند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب تجلی تا پس از گذشت بیش از ۴۰ سال همچنان ماندگار و استوار در جهان بدرخشد.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: مردم به نظامی رای دادند که در آن دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت هر دو با هم لحاظ و حکومتی بر مبنای مردمداری تاسیس شد.

رکنی حسینی گفت: نظام ایران حکومتی است که از الگوی حکومت نبوی و علوی اقتباس شده  و دارای موهبت ولی فقیه  است که زمام امور را برعهده دارد و دیگر کشورها از چنین جایگاه و ویژگی‌هایی برخوردار نیستند.

امام جمعه گناوه افزود: آنچه تاکنون توانسته  شجره طیبه نظام و انقلاب جمهوری اسلامی را در برابر توفان‌های سهمگین دشمنان داخلی وخارجی، تحریم و تهدیدها صیانت و حفاظت کند اتحاد و انسجام و همدلی و همگرایی بوده‌ است.

وی گفت: امیدواریم در این مقطع حساس که تمام جهان بشریت از جمله ایران اسلامی با ویروس کرونا درگیر شده  با وحدت ملی که تاکنون در برون رفت از مشکلات نقش ایفا کرده بتوانیم بارعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی این ویروس را با مدد الهی شکست دهیم.

امام جمعه گناوه از همه مردم نجیب و  ولایت‌مدار شهرستان که همکاری و مشارکت مجدانه‌ای با مسئولان مربوطه  در پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا دارند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها