سردار میر احمدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حزب‌الله در زمان مناسب پاسخی دردآور به جنایت صهیونیست‌ها خواهد داد

معاون سابق سرمایه انسانی وزارت دفاع گفت: حزب‌الله مطمئناً مصمم به نشان دادن عکس‌العمل مناسب در قبال اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در قنیطره است، اما عجولانه اقدام نخواهد کرد، و در زمان مناسب پاسخی سخت و دردآور به صهیونیست‌ها خواهد داد.
کد خبر: ۳۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱ - 22January 2015

حزب‌الله در زمان مناسب پاسخی دردآور به جنایت صهیونیست‌ها خواهد داد

سردار سید مجید میر احمدی معاون سابق سرمایه انسانی وزارت دفاع در گفتوگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره واکنش احتمالی حزبالله لبنان به جنایت رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه اظهار داشت: حزبالله قطعا پاسخ محکم و پشیمانکنندهای به این جنایت خواهد داد؛ ولی با توجه به شرایط و اوضاع منطقه و وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی، این موضوع مستلزم یک ارزیابی دقیق است تا بتواند تصمیم مناسب را درخصوص زمان، مکان و چگونگی اقدام متقابل اتخاذ کند.

وی افزود: حزبالله مطمئنا مصمم به نشان دادن عکسالعمل مناسب در قبال این اقدام تروریستی صهیونیستها است، اما عجولانه اقدام نخواهد کرد، و در زمان مناسب پاسخی سخت و دردآور به صهیونیستها خواهد داد.

معاون سابق سرمایه انسانی وزارت دفاع درباره تحولات سوریه نیز گفت: به فضل الهی تحولات در این کشور با روند رو به پیشرفت برای نظام سوریه و شخص بشار اسد همراه بوده و با توجه به انتخاباتی که برگزار شد، دولت سوریه تثبیت شده است.

سردار میراحمدی ادامه داد: تروریستها فکر میکردند میتوانند در کمترین زمان نظام سوریه را سرنگون کنند، اما این خواب آنها پریشان شده است؛ چراکه دولت سوریه مستقر و تثیت شده و روز به روز در توسعه امنیت در حال پیشرفت است و فکر میکنم وضعیت امنیت در سوریه طی ماههای آینده به شکل مناسبتری درآید.

وی درخصوص تحولات عراق نیز تصریح کرد: وضعیت عراق به مراتب بهتر از سوریه است. مناطق شیعهنشین عراق و پایتخت این کشور از امنیت خوبی برخوردار است؛ هرچند که گاهی اقدامات تروریستی در این مناطق انجام میشود، اما هیچ تهدید نظامی متوجه عتبات عالیات، پایتخت و مناطق شیعهنشین نیست.

معاون سابق سرمایه انسانی وزارت دفاع، وضعیت کنونی عراق رانسبت به زمان آغاز فتنه داعش در این کشور، رو به بهبود دانست و گفت: انشاءالله آن قسمت از مناطق سنینشین نیز که در تصرف تروریستها قرار دارد، به دست مردم عراق اعم از شیعه و سنی، آزاد و امنیت در آن نقاط برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار