در پیامی؛

استاندار قم درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

«بهرام سرمست» با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج «محمدتقی فهمیده» پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 02April 2020

استاندار قم درگذشت مرحوم «محمد تقی فهمیده» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم در پیامی درگذشت مرحوم «محمدتقی فهمیده» پدر بزرگوار شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به خانواده شهیدان فهمیده آمده است:

«خبر درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر بزرگوار دلاورمردان دوران حماسه و ایثار، شهیدان والامقام داوود و محمدحسین فهمیده، موجب تأسف و تأثر شد.

ایثارگر بزرگواری که در دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، از بهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های خود گذشت و بدون شک نام و یاد جاودانش به عنوان اسوه و الگوی صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین می‌درخشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی و آرزوی صبر و اجر جزیل برای شما خانواده معظم و بازماندگان معزز، امیدوارم روح بلند آن پدر فداکار و انقلابی در جوار ارواح طیبه فرزندان شهیدش، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.»

بنا بر این گزارش، حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان فهمیده پس از حدود یک و نیم سال تحمل درد و رنج ناشی از بیماری و تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندان، روز ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت.

حاجیه خانم فاطمه کریمی، مادر بزرگوار شهیدان فهمیده نیز روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مرحوم فهمیده امروز (پنجشنبه) در جوار مزار فرزندانش شهیدش در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

خانواده بزرگوار «فهمیده» اصالتاً اهل روستای سراجه بخش مرکزی قم هستند و پس از سال‌ها سکونت در این روستا و سپس مناطقی از قم ازجمله محله پامنار، اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به کرج نقل مکان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها