معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور مبارزه با کرونا

سید مهدی حسین زاده گفت: امروز تفاهم‌نامه‌ای به منظور هماهنگی و آرایش دقیق‌تر نیروها در فعالیت‌های غربالگری، مراقبت و سالم‌سازی بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز منعقد شد.
کد خبر: ۳۹۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 03April 2020

انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور مبارزه با کرونا

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، سید«مهدی حسین‌زاده» معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جلسه کارگروه پیشگیری و شناسایی ویروس کرونا در استان خوزستان اظهار داشت: به دنبال وقوع بیماری کرونا در جهان و کشور ما، در بحث بسیج ملی کنترل بیماری کرونا در خوزستان از همان ابتدا بسیجیان و سپاه در کنار ما بودند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شده است.

وی با بیان این که یکی از فعالیت‌های ما بحث غربالگری است افزود: امروز تفاهم‌نامه‌ای به منظور هماهنگی و آرایش دقیق‌تر نیروها در فعالیت‌های غربالگری، مراقبت و سالم‌سازی بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز منعقد شد.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: کار متفاوتی که با همکاری سپاه در خوزستان درحال انجام است بحث اقشار است که در تمام سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها نیروهای بسیجی به عنوان رابط ما هستند که در زمینه کنترل بهداشتی و گندزدایی ادارات فعالیت می‌کنند.

حسین‌زاده با اشاره به بحث سالم‌سازی گفت: براساس هر مرکز جامع سلامت یک پایگاه کووید 19 را در سامانه سیب طراحی کردیم که شامل یک کارشناس بهداشت محیط و سه نیروی بسیجی است که در سه فعالیت متفاوت با ما همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: درخصوص مراقبت، قرار است که بسیجیان به شکل منسجم‌تر در کنار تیم‌های مراقبتی ما در زمینه های مختلف و در کنار سایر فعالیت‌های بسیج به کار گرفته شوند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها