سردار سپهر:

بسیج همواره نقش زیادی در کمک به دستگاه‌های مختلف داشته‌ است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ۴۰ سال گذشته همواره بسیجیان و ساختار‌های مردمی نقش زیادی در کمک به دستگاه‌های مختلف داشته‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 04April 2020

بیش از ۶۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور برای مقابله با کرونا حضور پیدا کرده‌اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در نشست خبری «چالش کرونا؛ نهضت مردمی حل مسأله» اظهار داشت: شرایط امروز کشور در مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن در حوزه‌های مختلف، بسیج بر اساس رسالت و تکالیفی که بر عهده دارد، موظف است که به دستگاه‌های نظام، کمک و از آن‌ها پشتیبانی کند.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته همواره بسیجیان و ساختار‌های مردمی نقش زیادی در کمک به دستگاه‌های مختلف داشته‌اند و هرگاه مردم در سازوکار بسیج در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده‌اند، ظرفیت‌های بزرگی را به وجود آورده‌اند.

سردار سپهر با بیان اینکه امروز جهان درگیر مسئله کرونا است و الحمدالله کشور ما جزو کشور‌هایی است که در برابر این بیماری موفقیت‌های خوبی داشته است، گفت: با حضور ۵۰ هزار تیم متخصص بسیج در سراسر کشور، توانستیم حدود ۷۰ میلیون از مردم‌مان را غربالگری کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تفاهم‌نامه خوبی از اولین روز تشکیل ستاد ملی مقابله به کرونا منعقد شد و امروز بیش از ۶۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور در عرصه خدمت‌رسانی برای حمایت از دستگا‌ه‌های مختلف حضور یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیرات شیوع این ویروس در حوزه اقتصادی بر آن شدیم تا با تشکیل «ستاد رشد و نوآوری دانش‌بنیان» نسبت به فراخوانی طرح‌ها و ایده‌ها تلاش کنیم تا با ظرفیت‌های حل مسئله، این افراد را شناسایی کنیم و در یک مسابقه بزرگ حل مسئله در کشور همه عزیزانی که حرف یا ایده‌ای دارند، آن را ارائه کنند.

سردار سپهر با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته ثابت شده هرجا که به آرای افراد فرهیخته مراجعه می‌کنیم، توفیق به دست خواهیم آورد، تصریح کرد: در حوزه پیامد‌های اقتصادی و مواجهه با چالش‌های بیماری کرونا علی‌رغم تحریم‌هایی که داریم، نیازمند ایده‌های نو هستیم. در زمینه آسیب‌های اجتماعی هم چه در دوره بیماری و چه دوران پساکرونا چالش‌هایی را خواهیم داشت که برای حل این مسئله، نیازمند ایده‌های اندیشمندان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار