رئیس قوه قضاییه و شهردار تهران با یکدیگر دیدار کردند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و پیروز حناچی درخصوص مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۹۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 04April 2020

رئیس قوه قضاییه و شهردار تهران با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در ادامه ملاقات‌های دوره‌ای شهردار تهران با رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» و «پیروز حناچی» شهردار تهران درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست، گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی-قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت‌های شهرداری تهران در موضوعات حقوقی ازجمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده‌های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست‌های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، شهردار تهران ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی اظهار داشت: بدون حمایت‌های قضایی امکان خدمت‌رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

در پایان نیز حجت‌الاسلام رئیسی از تلاش‌ها و پیگیری‌های شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هرچه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تأکید و از تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در زمینه مسائل حقوقی در شهرداری تهران تشکر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار