پیام سردار پاکپور به مناسبت شهادت سردار اللّه‌دادی

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پی شهادت سردار الله‌دادی، از فرماندهان برجسته سپاه پاسداران پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ - 20January 2015

پیام سردار پاکپور به مناسبت شهادت سردار اللّه‌دادی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، پیام تسلیت سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار اللهدادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
شهادت در جامعه ما یک چیز معمول است و ما از شهادت نمی گریزیم. (مقام معظم رهبری)

شهادت بالاترین مزد جهاد راه خداست. همان جهادی که دری از درهای بهشت است. جهادی که لباس تقوا و زره محکم و سپر مطمئن ذات باریتعالی است. با کمال عزت و افتخار یکی دیگر از سربازان ولایت در راه اعتلای اسلام و دفاع از حریم ولایت جام شهادت نوشید. شهید سرتیپ پاسدار محمدعلی اللّه دادی که توفیق شهادت را در سایه سالها مجاهدت خالصانه و نقشآفرینی مؤثر در عرصههای مختلف دفاع مقدس و صیانت از انقلاب اسلامی در یگانهای رزمی نیروی زمینی سپاه کسب کرده بود، با اقدام جنایتکارانه رژیم کودککش صهیونیست در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهمالسلام) و ملت مظلوم سوریه به شهادت رسید.

شهادت این فرمانده شجاع و خستگیناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا (مدظلهالعالی)، خانواده محترم آن شهید و عموم همرزمان و ملت شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت میگویم و همصدا با همرزمان خود در نیروی زمینی سپاه عهد میبندیم که تا آخرین قطره خون خود در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار لحظهای از پای نخواهیم نشست.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار