امیر حاجیلو خبر داد؛

راه‌اندازی نقاهتگاه در ۱۱۱ شهرستان شمال‌ غرب کشور توسط ارتش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: ایجاد نقاهتگاه و استراحتگاه برای بهبود یافتگان از ویروس کرونا در ۱۱۱ شهرستان شمال غرب کشور از مهم‌ترین اقدامات ارتش در کمک به حوزه درمان و بهداشت است.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 04April 2020

راه‌اندازی نقاهتگاه در ۱۱۱ شهرستان شمال‌غرب کشور توسط ارتش

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ دوم «علی حاجیلو»، فرمانده قرار گاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا، بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از ایستگاه ضدعفونی سه راهی ایواوغلی در خوی با اشاره به دایر کردن ایستگاه‌های ضدعفونی در ۱۷۷ نقطه شمال غرب کشور اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در قالب ضد عفونی و گند زدایی معابر شهری و روستایی تاکنون در ۸۰۰ مرحله در منطقه شمال غرب کشور اقدام به عملیات شبانه روزی کرده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور برای مقابله با ویروس کرونا در قالب رزمایش پدافند بیولوژیک امام خامنه‌ای در سه محور ضدعفونی و گند زدایی معابر شهری و روستایی، استقرار در ورودی شهرها و ایجاد ایستگاه‌های پایش وکنترل و ایجاد استراحتگاه‌های بهبود یافتگان کرونا فعالیت می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش ایجاد ایستگاه‌های کنترل و پایش و ضدعفونی در ورودی شهرها را از دیگر اقدامات سازنده ارتش برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: در این زمینه در ۱۷۷ نقطه ورودی شهرهای شمال غرب کشور ایستگاه ضد عفونی خودروها، پایش و کنترل ایجاد شده و اقدامات مؤثری در این ایستگاه‌ها در زمنیه ضد عفونی خودروهای سنگین و سبک و تب سنجی سرنشینان خودروها صورت می‌گیرد.

وی ارتقای سازمان و ساختار جنگ نوین تا سه برابر، آغاز به کار قرارگاه جهادی ویروس کرونا در شمال غرب، مرحله رزمایش بیولوژیک، ضدعفونی معابر شهری را از دیگر اقدامات قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمین ارتش در منطقه شمال غرب کشور عنوان کرد.

امیر حاجیلو ایجاد نقاهتگاه و استرحت گاه برای بهبود یافتگان از ویروس کرونا در ۱۱۱ شهرستان شمال غرب کشور را از مهمترین اقدامات ارتش در کمک به حوزه درمان دانست و افزود: ظرفیت این استراحت گاه‌ها بیش از ۸۵۰ تخت برای ارائه خدمات به بهبود یافتگان است که در اختیار حوزه بهداشت و درمان استان‌های شمال غرب کشور قرار گرفته است.

گفتنی است، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا همچنین از ایستگاه غربالگری مقابله با ویروس کرونا توسط تیپ ۲۶۴ متحرک هجومی که مابین جاده سلماس و تسوج، در ایستگاه پست کنترلی رختار برپا شده است نیز بازدید کرد. در این ایستگاه کلیه خودروهای در حال رفت و آمد ضدعفونی شده و کلیه سرنشینان تب سنجی می‌شوند و موارد مشکوک، قرنطینه خواهند شد تا به مراکز درمانی مربوطه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها