سرگرد آذرنیا خبر داد؛

توزیع ۱۲ هزار ماسک و دستکش در مناطق کم‌برخوردار سردشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: ۱۰ هزار ماسک و دو هزار جفت دستکش در بین مردم مناطق کم‌برخوردار سردشت توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 04April 2020

توزیع ۱۲ هزار ماسک و دستکش در مناطق کم‌برخوردار سردشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرگرد «عبدالله آذرنیا» مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت، با اشاره به وجود حساسیت‌های ویژه در سردشت به دلیل وجود افرادی که در بمباران شیمیایی صدام حسین بر علیه مردم این شهرستان در زمان دفاع مقدس شیمیایی شدند، اظهار داشت: در این راستا اقدامات بسیار جدی برای کنترل شیوع بیماری کرونا در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات در این شهرستان کمبود اقلام بهداشتی از جمله ماسک بود که برای حل آن دو کارگاه تولید ماسک در این شهرستان راه‌‌اندازی شد که تولیدات ماسک این کارگاه در بین مردم و کادر درمانی توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت با اشاره به توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک در مناطق کم‌برخوردار سردشت تصریح کرد: علاوه بر این دو هزار جفت دستکش و ۱۰۰ بسته معیشتی در بین مردم این مناطق توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ضدعفونی معابر این شهرستان روزانه در چند نوبت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ضدعفونی معابر توسط ۵۰ گروه جهادی با ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیجی انجام می‌شود و برای کنترل بیشتر کرونا سه ایستگاه سلامت در مبادی ورودی سردشت راه‌‌اندازی شده است.

سرگرد آذرنیا با اشاره به استفاده ۸۰ لیتر مواد ضدعفونی در انجام عملیات‌های گندزدایی گفت: این اقدامات تا مهار کامل کرونا ادامه خواهد داشت و در خواست ما از مردم این است که با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها