مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی:

بسیاری از مشاغل کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل درآمدی مواجه شده‌اند

مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور متاسفانه اندوخته قشر آسیب پذیر و سطح ضعیف رو به صفر می‌رود و در آینده‌ای نزدیک بسیاری از مشاغل ما با مشکل درآمدی مواجه می‌شوند بنابراین باید هر چه زودتر فکری برای این مشاغل کرد.
کد خبر: ۳۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ - 04April 2020

بسیاری از مشاغل کشور با مشکل درآمدی مواجه هستند و باید فکری کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ناجی» مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی در جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که در محل استانداری برگزار شده بود، اظهار داشت: در شرایط موجود کشور و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان و اهمیت رونق اقتصاد داخلی و حمایت از تولید و جهش تولید باید تلاش کنیم تبعات این ویروس را هر چه سریع‌تر کاهش دهیم.

وی بیان داشت: ما سه دیدگاه واقع بینانه، بدبینانه و خوشبینانه در خصوص ماندگاری این ویروس در کشور داریم؛ در شرایط واقع بینانه این ویروس تا پایان تابستان در کشور ماندگار است، در شرایط خوشبینانه این ویروس تا پایان خرداد در کشور ما وجود دارد و در شرایط بدبینانه ۱۲ الی ۱۸ ماه در کشور با این ویروس سروکار داریم.

مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی گفت: با توجه به این شرایط بسیاری از مشاغل ما دچار آسیب شده اند، مشاغلی که درآمدشان روزانه است و با آن درآمد، زندگی یک خانواده را می‌چرخانند، متاسفانه اندوخته قشر آسیب پذیر و سطح ضعیف کشور ما رو به صفر می‌رود و در آینده‌ای نزدیک بسیاری از مشاغل ما با مشکل درآمدی مواجه می‌شوند بنابراین باید هر چه زودتر این مشکلات رفع شوند و فکری برای این مشاغل کرد.

وی خاطرنشان کرد: سیستم امنیتی کشور با زحمات فراوان در کنار سیستم بهداشتی و درمانی در روز‌های شیوع ویروس کرونا فعالیت داشته است که وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی از جمله آن هاست و از زحمات افرادی که در این حوزه فعالیت دارند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار