شهید «محمود انجم شعاع»:

شهادت من یک پیروزی است

شهید «محمود انجم شعاع» در وصیت نامه خود آورده است: شهادت من یک پیروزی است، نمی دانم که خداوند جزو شهیدان حسابم می کند یا نه، ولی من پیروز شده‌ام و پیروزی ما پیروزی اسلام است که پیروزی اسلام بر همه مبارک باشد.
کد خبر: ۳۹۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ - 06April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «محمود انجم شعاع» بيست‌وسوم اسفند 1342، در شهرستان كرمان به دنیا آمد. محمود تا پايان مقطع متوسطه درس خواند و ديپلم اقتصاد كشاورزي گرفت. او به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به جبهه اعزام شد. سرانجام در سوم‌ فروردين 1361، در دشت‌عباس براثراصابت تركش به شهادت رسيد.

وصیت نامه شهید «محمود انجم شعاع» را در ادامه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
وصیت نامه خود را با نام خدایی که ما را خلق کرد، شروع می کنم. اگر سعادت شهادت نصیبم شد، این وصیت را به دوستان و خانواده دارم که ناراحت نباشید که من شهید شده‌ام، بلکه خوشحال باشید و جشن بگیرید و شربت و شیرینی بدهید که باعث شادی روح من می شود.

وصیتی که به مادرم دارم این است مادرم برای من گریه نکن که شهید گریه ندارد، مادر هر وقت که به یاد من افتادی و اگر سر قبر من آمدی و اگر بالای جسد من آمدی و خواستی گریه کنی به فکر امام حسین(ع) بیفتید.

مادر به فکر علی اکبر و به فکر ابوالفضل و به یاد بهشتی و به یاد بدنهای جزغاله رجایی و باهنر باش و بعد اگر خواستی گریه کنی آن وقت برای آنها گریه کن، نه به خاطر من و بعد اگر خواستی من را عفو کن.

پدر! جز طلب صبر از خدای بزرگ چیزی دیگر نمی توانم برای تو داشته باشم. پدر بعد از نماز و دعایت از خدا بخواه که من را ببخشد چون من خیلی گناه کرده‌ام و عفو کن.

برادر! تو معلم هستی. تو به پدر و مادرم بگو که برای من گریه نکنند و از خدا صبر برای آنها بخواه. برادر به دوستان بگو که شهادت من یک پیروزی است. من در مقابل شهیدان دیگر چیزی نیستم و نمی دانم که خداوند جزو شهیدان حسابم می کند یا نه،ولی به دوستان بگو که من پیروز شده‌ام و پیروزی ما پیروزی اسلام است که پیروزی اسلام بر همه مبارک باشد.

خواهرم! انشاالله که تو هم مثل برادر یک معلم برای خواهران مسلمان خواهی شد، توفیق تو را از خدا می خواهم.

وصیتی که به دوستان دارم این است که برادران بخاطر من پوستر چاپ نکنید و دوستان و خانواده و امت شما گوش به حرفهای این منافقین و شایعه پراکنان ندهید و رادیوهای بیگانه را گوش نکنید و همیشه گوش به فرامین امام امت بدهید، امیدوارم که خداوند پیروزی نهایی را هر چه زودتر نصیب اسلام و مسلمین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها