معاونت آموزش و پرورش استان لرستان:

کرونا را با خدمت‌رسانی پیشکسوتان دوران جبهه و جنگ شکست خواهیم داد

«کامبیز امرایی » گفت: با خدمت‌رسانی پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ، کرونا را شکست خواهیم داد تا کشورمان را به روزهای اوج خودش برسانیم.
کد خبر: ۳۹۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ - 07April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، « کامبیز امرایی» معاونت آموزش و پرورش لرستان در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: با توجه به رخ داد حوادث متعدد طی یک سال گذشته، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان همکاری بسیار خوبی را با آموزش پرورش استان داشته است و ما این زحمات را قدر می دانیم.

معاونت آموزش و پرورش استان لرستان گفت:  ورود ویروس کرونا در جهان و بحث مقابله با این ویروس ناخوانده که همت عمومی میطلبد و ما در پیرو نامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اقداماتی را انجام دادیم با همکاری برادران بسیجی و پیشکسوتان جهاد هشت سال دفاع مقدس به صورت گندزدایی و ضد عفونی کردن تمام محوطه آموزش و پرورش استان و همچنین فراخوان دادن به تمام شهرستان و مناطق استان جهت کمک رسانی کسانی که در این زمینه تخصصی داشته تا بتوانند خدمتی کنند.

وی افزود: بسیاری از پیشکسوتان جهاد که یک زمانی در جبهه و جنگ، یک زمانی در جبهه های حق علیه باطل مقابل دشمن جنگیدن الان پای کار هستند و فرزندان آن پیشکسوتان هم که الان به عنوان معلم یا به عنوان دبیر در آموزش و پرورش همکار ما هستند باز هم پای کار آمدند و اعلام آمادگی کردند. تعداد چهار نفر پزشک بودند  و تعداد ۲۰ نفر رشته های زیر مجموعه ی پزشکی بودند که اعلام آمادگی کردند و در مبارزه با این ویروس در هر نقطه ای در کشور در بیمارستان ها خدمت رسانی و در مناطق محروم و در هر منطقه ای اعلام آمادگی کردند.

این مسئول در پایان گفت:  به حول قوه الهی و کمک برادران و پیشکسوتانمان در عرصه ی جبهه و جنگ که الان در جبهه ی سلامت خدمت رسانی میکنند امیدواریم که بتوانیم با کمک این برادران عزیز این ویروس را شکست دهیم و کشور عزیز و مردم عزیزمان بتوانند سلامتی خودشان را بدست بیاورند و به حول قوه الهی هم شکست خواهیم داد و کشورمان را روز های اوج خودش برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار