فرماندار آبادان تاکید کرد؛

برخورد شدید با کسانی که به سلامت مردم بی توجه هستند

سید زین العابدین موسوی گفت: از این پس این برخورد با کسانی که به سلامت مردم بی توجه هستند با شدت بیشتری انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ - 07April 2020

برخورد شدید با کسانی که به سلامت مردم بی توجه هستند

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، سید «زین‌العابدین موسوی» فرماندار آبادان امروز در نشست تشکیل آنی کارگروه ضربتی برخورد با متخلفان قرنطینه که با حضور برخی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا و بازرسین و مدیران اجرایی این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: برخی از افراد به دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا نافرمانی می‌کنند و با بی‌توجهی، مطابق خواست خودشان اقدام کرده‌اند.

وی افزود: برخی دیگر خودسرانه فکر می‌کنند، نظراتی که می‌دهند گمان می‌کنند درست است و در تصمیمات نماینده عالی دولت سنگ‌اندازی می‌کنند؛ آنان بدهکاران سلامت جامعه خواهند بود و باید پاسخگوی تشویش اذهان عمومی باشند.

فرماندار آبادان گفت: در مقابل اجرای دقیق دستورالعمل‌های مبارزه با کرونا به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد چرا که قرار نیست با جان مردم معامله داشته باشیم از جمله تاکنون با اصناف متخلف برخورد شده است.

موسوی تأکید کرد: از این پس این برخورد با کسانی که به سلامت مردم بی توجه هستند با شدت بیشتری انجام می‌شود و جای تأسف دارد که در این شهرستان افرادی هستند که در زمان تمام بحران‌ها از سیل و خشکسالی گرفته تا موضوع گرانی بنزین و کرونا در مقابل مردم و دستگاه‌های اجرایی می ایستاده‌اند و همه‌چیز را در فضای مجازی به باد انتقاد غیرمنصفانه می‌گیرند و هدفی جز دلسردی مردم و تحریک دیگران ندارند.

وی گفت: از این لحظه کارگروه ضربتی مبارزه با متخلفان قرنطینه با ترکیب نیروی انتظامی، بسیج، اجراییات شهرداری، منطقه آزاد، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان سمن‌ها، دفتر بازرسی فرمانداری، معاونت عمرانی، مشاور انتظامی فرمانداری تشکیل خواهد شد.

فرماندار آبادان بیان کرد: این کارگروه موظف است نسبت به گزارش‌های ارسالی و مشاهده‌ تخلفات در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکنش نشان دهد و با متخلفان برخورد کند.

موسوی در پایان گفت: این کارگروه با مسئولیت معاون عمرانی فرمانداری و قائم‌مقامی مشاور انتظامی و نظارت رئیس دفتر بازرس فرمانداری باید گزارش عملکرد روزانه‌ی خود را نیز اعلام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار