افتتاح عملیات نهال کاری 2 هزار هکتاری شهدای مدافع حرم در خوزستان

طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر مسئولان، عملیات نهال کاری شهدای مدافع حرم در منطقه صفیره افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ - 07April 2020

افتتاح عملیات نهال کاری 2 هزار هکتاری شهدای مدافع حرم در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر مسئولان امروز در منطقه صفیره پروژه نهال کاری دو هزار هکتاری در خوزستان افتتاح شد.

«کورش کیانی» مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این پروژه در ادامه برنامه‌های دولت در راستای اقدامات مقابله با گرد و غبار در اهواز که از سوی نیرو‌های بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان انجام می‌شود و غیر از این پروژه‌هایی نیز در نقاط دیگر جهت مقابله با گرد و غبار در دست اقدام است.

وی افزود: غیر از نهال کاری پروژه‌هایی مانند قرق، نگهداری، آبیاری و مدیریت پروژه‌ها به صورت ترکیبی در دست اقدام داریم تا به امید خدا بتوانیم کانون‌های گرد و غبار که مشکلات متعددی از نظر اقتصادی، معیشتی، بهداشتی و امنیتی برای استان خوزستان ایجاد کرده است را مهار کنیم.

کیانی در ادامه ضمن تقدیر از جایگاه والای شهدای عزیز بیان داشت: مقدمات این پروژه که در سال ۹۵ شروع شده و به نام شهدای حرم مزین شده، عملیات آن همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها