رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد:

توزیع ۳۳۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی بین اصحاب رسانه خوزستان

سجاد بهمئی از تهیه ۳۳۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی و توزیع بین اصحاب رسانه این استان خبر داد و گفت: خدمت به جهادگران عرصه رسانه استان که برای اطلاع رسانی به بخش‌های مختلف اعزام می‌شوند را وظیفه خود می‌دانیم.
کد خبر: ۳۹۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 07April 2020

توزیع 330 بسته ضدعفونی و بهداشتی بین اصحاب رسانه خوزستان

«سجاد بهمئی» رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، خدمات رسانی به جهادگران اصحاب رسانه را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به تهیه و توزیع ۳۳۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی اقدام کرده‌ایم.

وی با اشاره به توزیع ۱۶۰ بسته بهداشتی در مرحله اول افزود: خدمت به جهادگران عرصه رسانه استان که برای اطلاع رسانی به بخش های مختلف اعزام می شوند را وظیفه خود می دانیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اینکه این اقدامات در قالب قرارگاه رسانه ای مقابله با ویروس کرونا و کمیته رسانه ای قرارگاه شفا انجام شده بیان کرد: بازدید از کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی و اعلام فراخوان دریافت انتشارات اخبار رسانه های الکترونیک و مکتوب استان در مقابله با کرونا برای تبدیل به کتابچه‌ از دیگر اقدامات این سازمان برای اصحاب رسانه است.

بهمئی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش اصحاب رسانه خوزستان گفت: به همین منظور تولید ۲۵ کلیپ آموزشی و تولید ۶۵ اینفوگرافی ویژه آموزش مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی در پایان جهادگران اصحاب رسانه خوزستان را برای دریافت بسته های ضدعفونی و بهداشتی فراخوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار