دست پُر رسانه‌های صوت و تصویر در شب نیمه شعبان/ پخش زنده برنامه برج میلاد با حضور هنرمندان

رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در روز نیمه شعبان با پخش برنامه‌های زنده با حضور هنرمندان مطرح کشور، برای ایجاد فضای معنوی و شاد برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 08April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در روز نیمه شعبان برای ایجاد فضای معنوی و شاد برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.

بر این اساس ویژه برنامه مفصل و متنوعی در برج میلاد با حضور مادحین اهل بیت و جمعی از خوانندگان به‌صورت زنده از این رسانه‌ها پخش می‌شود.

در این برنامه که با همکاری رسانه تیوا و رایتل که به صورت همزمان از رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی انتشار می‌یابد، نریمان پناهی، رسالت بوذری، علیرضا افتخاری، امیر عباس گلاب، لیلا اوتادی حضور دارند و به گفتگو و اجرای برنامه می‌پردازند.

این برنامه از رسانه‌های صوت و تصویر لحظه، نماوا، مهر، هاشور، فیلم‌نت و ... به صورت زنده برای مخاطبین و بدون نیاز به اشتراک پخش می‌شود.

گفتنی است این برنامه‌ها ذیل دستورالعمل «اجتماعات مجازی زنده» شکل گرفته که در روزهای پایانی سال 98 از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم تأمین و انتشار محتوای جذاب در رسانه‌های صوت و تصویر، ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها