مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

زبان فاخر فرهنگ و هنر بهترین شیوه برای انتقال محتوای دفاع مقدس است

سردار عباس یوسفی گفت: زبان فاخر فرهنگ و هنر بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و فرداست و ما باید رویکردمان را در خیلی از زمینه‌ها به این سمت سوق دهیم تا مخاطب بیشتری در این حوزه جذب کنیم.
کد خبر: ۳۹۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 08April 2020

زبان فاخر فرهنگ و هنر بهترین شیوه برای انتقال محتوای دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، اولین جلسه راهبردی و هم اندیشی با مدیران مراکز و موزه‌های دفاع مقدس استان خوزستان در سال جدید امروز با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار یوسفی اظهار داشت: رویکرد اصلی ما به مسائل حوزه دفاع مقدس باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس همچون یک دریای پرخروش معنوی و محتوایی باید جاری باشد و همه سلیقه‌های تشنه بتوانند از آن بنوشند و سیراب شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان خطاب به مدیران مراکز فرهنگی گفت: باید سلیقه‌های نسل امروز و مخاطب اصلی مراکز فعالیت مان را بشناسیم و بر اساس خواسته‌های آنها بتوانیم محتوای مد نظرمان که همان ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است را عرضه کنیم.

یوسفی ادامه داد: زبان فاخر فرهنگ و هنر بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و فرداست و ما باید رویکردمان را در خیلی از زمینه ها به این سمت سوق دهیم تا مخاطب بیشتری در این حوزه جذب کنیم.

وی در پایان از مدیران و کارکنان مراکز و موزه های دفاع مقدس خرمشهر، آبادان و دزفول خواست که پیوست فرهنگی را در همه برنامه‌های پیشنهادی شان برای سال آتی لحاظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار