به‌مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (عج)؛

سرانجام دنیای سراسر عدل و داد برقرار خواهد شد

حضرت ولی عصر ارواحنا فداه با ظهورشان انتقام ستمدیدگان را از ستمگران خواهند گرفت و دنیای سراسر عدل و داد را برقرار خواهند کرد که شاید تنها نمونه‌اش در طول تاریخ حکومت عدل امیرالمومنین علی علیه‌السلام بوده باشد و بس.
کد خبر: ۳۹۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵ - 09April 2020

گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس: امروز سالروز میلاد با سعادت امام عصر ارواحنا فداه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف است. امام و مردی که نماد برقراری اعتدال و عدالت در آخر الزمان است. مردی که به امر الهی از نظرها پنهان شد تا سره از ناسره تشخیص داده شود و مومنان واقعی نمایان شوند. مومنانی که از خط عدالت عدول نکرده و همواره در انتظار ظهور حضرت هستند. آنان که در انتظار ظهور، همواره ذکر می گویند و بر خلاف تصور برخی از فرقه‌های ضاله، با تدین و طهارت و پاکی و پاکدامنی، زمینه ساز ظهور می‌شوند.

باری، وفاداری به اعتقادات و انجام مناسک آیین مقدس اسلام و پارسایی نخستین رکن انتظار ظهور حضرت ولی عصر است. عدالت محوری و برقراری داد و مبارزه با بیداد و بیدادگران دیگر رکن انتظار است. مومنانی که در انتظار منجی و عادل آخرالزمان هستند مگر می‌شود از حدود عدل و داد عبور کنند؟ مگر می‌شود در فرهنگ شیعی و اسلامی با فرهنگ امیرالمومنین علی علیه السلام آشنا شد و با بی عدالتی و ظلم و دروغ و بیدادگری به انتظار ظهور نواده‌ی علی نشست؟

امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در هنگامه‌ی ظهورشان، بساط بیدادگران را برخواهند چید و در حکومت جهانی‌شان دیگر دروغگویان و آنان که مردم را به قصد امیال شخصی و گروهی خود فریب می دهند، دیگر در حکومت جهانی آن حضرت محلی از اعراب نخواهند داشت. ولی عصر ارواحنا فداه با ظهورشان انتقام ستم دیدگان را از ستمگران خواهند گرفت و دولتی سراسر عدل و داد را برقرار خواهند کرد که شاید تنها نمونه‌اش در طول تاریخ حکومت عدل امیرالمومنین علی علیه السلام بوده باشد و بس.

امروز به‌مناسبت‌ زادروز آخرین منجی عالم بشریت دست به دعا بر خواهیم داشت و خواهیم گفت: اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن، صلواتک علیه و علی آبائه، فی هذه الساعة و فی کل ساعة ولیّاً و حافظاً و قائداً و ناصراً و دلیلاً و عیناً، حتّی تسکنه ارضک طوعاً و تمتّعه فیها طویلاً. به امید گوشه‌ی نظری از آن حضرت. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار