صیاد دل‌ها/ در بیانیه‌ی ارتش عنوان شد؛

شهید «صیاد شیرازی» پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح بود.
کد خبر: ۳۹۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 08April 2020

شهید صیاد شیرازی پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بودبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، به‌مناسبت سالروز شهادت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بود که با اعتقاد قلبی به نتایج شگرف اتحاد و همبستگی ارتش و سپاه و با فرماندهی قاطع و منطبق بر اصول اسلامی و نبوغ نظامی خود پیروزی‌های بزرگی را در دهها عملیات بزرگ دفاع مقدس و همچنین عملیات مرصاد تقدیم مردم شریفمان کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و یک سال پیش مردی آرمان‌خواه و نمونه و الگویی بارز از ولایتمداری و اخلاص که عمر پربرکت خود را با ایثار، استقامت و از خودگذشتگی و اقدامات اثربخش در جهت پیروزی، تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذرانده بود؛ شهد شیرین شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه خود رسید.

افتخار آفرینی و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان و سرزمین‌های تَف دیده جنوب در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت مُنبعث از الگوی ایرانی – اسلامی آن شهید والامقام در ارتش و نیروهای مسلح عجین گشته و اعتقاد، انضباط، خدامحوری، ولایت‌مداری و شجاعت؛ فرازهایی از ابعاد شخصیت بارز اخلاقی و نظامی است که از او الگویی نمایان و درخشان برای سربازان مدافع دین و سرزمین پهناور ایران سربلند اسلامی ساخته است.

ساده زیستی و مردمی بودن، معنویت محوری در تمامی امور، خدامحوری، وطن دوستی، خودباوری و آینده نگری؛ از دیگر خصوصیات و صفات بارز آن امیر سرافراز ارتش اسلام بود که او را در بین دوستان و عاشقان نظام محبوب کرده بود.

اعطای القابی همچون "سرباز صادق و فداکار دین و قرآن"، "نظامی مؤمن، پارسا و پرهیزگار" و "بنده برگزیده خدا"، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به امیر سپهبد صیاد شیرازی؛ آن شهید گرانقدر را به الگویی عینی و عملی تبدیل کرده که سال‌ها الهام بخش راهیان این مسیر متعالی خواهد بود.

شهید صیاد شیرازی پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح بود که با اعتقاد قلبی به نتایج شگرف اتحاد و همبستگی ارتش و سپاه و با فرماندهی قاطع و منطبق بر اصول اسلامی و نبوغ نظامی خود پیروزی‌های بزرگی را در دهها عملیات بزرگ دفاع مقدس و همچنین عملیات مرصاد تقدیم مردم شریفمان کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین سالروز شهادت آن امیر سرافراز، یاد و خاطره سپهبدهای اخلاص، شهیدان امیر سپهبد سید محمدولی قرنی، امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سردار سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشته و علو روحی شهدای والامقام میهن اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای خدمت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها