با صدور پیامی؛

استاندار بوشهر فرا رسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت

«عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته گرامیداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ - 08April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و هفته گرامیداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

 پیام «عبدالکریم گراوند» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان زادروز مولود ظلمت سوز و سراسر نور دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت حجت ابن الحسن عج منجی موعود بشریت و احیاگر اسلام ناب محمدی و برپاکننده حکومت عدل الهی،روز جشن و سرور همه شیعیان و منتظران و زینت بخش و شادی افزای اعیاد شعبانیه و مایه سرور همگانی در ایران اسلامی و بویژه  مردم معتقد استان بوشهر است.

این مناسبت با عظمت و سراسر سرور که سرآغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج ) و نشانه دلبستگی، پیروی و محبت این حافظان امنیت و آرامش ملت مسلمان ایران است، فرصتی برای قدرشناسی و سپاسگزاری از این مجاهدان مخلص و ناشناخته خواهد بود. اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج)، روز و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را گرامی داشته، با آرزوی سلامتی و سربلندی این عزیزان، از زحمات فرد به فرد این حافظان امنیت تقدیر و تشکر می کنم.

امید که در سایه همدلی و آرامشی که مدیون خون شهدای عرصه امنیت است، پرچم نظام جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به دست امام منتظر برسد و بر اساس وعده الهی دنیا از جور ظالمان خالی و صلح و عدالت در سرتاسر عالم برقرار گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار