فرمانده سپاه دزفول در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ماهیت بسیج کمک به اقشار مختلف مردم در بحران‌هاست

سرهنگ هادی سعادت زاده گفت: ماهیت بسیج کمک به اقشار مختلف در بحران‌هاست به همین منظور و در جهت کنترل تردد در معابر و ورودی‌های شهر دزفول نیز اقدام به استقرار اکیپ‌های بازرسی کردیم تا بتوانیم از تردد افراد مختلف جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۳۹۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ - 08April 2020

ماهیت بسیج کمک به اقشار مختلف مردم در بحران هاست

سرهنگ «هادی سعادت زاده» فرمانده سپاه ناحیه دزفول امروز در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ در اهواز، ضمن تشریح اقدامات اخیر در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۸۰ گروه جهادی هر شب عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان دزفول را انجام می‌دهند که تاکنون بیش از یک میلیون مترمربع در سطح شهرستان گندزدایی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۷۶۳ گروه جهادی در شهرستان دزفول اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دهند، افزود: سپاه ناحیه دزفول با تمام ظرفیت انسانی و پشتیبانی‌اش در راستای خدمت به مردم و جهت حفظ سلامتی شهروندان تلاش می‌کند. در حال حاضر ۱۰ کارگاه جهادی تولید ماسک با بکارگیری ۱۱۰ نیرو روزانه سه هزار ماسک در دزفول تولید می‌کنند که این ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار گروه‌های جهادی، نهادها و نیروهای ایست و بازرسی قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول در ادامه راه‌اندازی مرکز تلفنی غربالگری و پایش سلامت به مدت سه روز، تهیه ۳۲ عدد سمپاش برای ضدعفونی معابر، توزیع دو هزار و ۸۵۰ بسته اقلام بهداشتی در مناطق محروم، توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان و تولید روزانه ۸۰ لباس محافظتی را از دیگر اقدامات بسیج در دزفول برشمرد و گفت: ماهیت بسیج کمک به اقشار مختلف در بحران هاست به همین منظور و در جهت کنترل تردد در معابر و ورودی های شهر دزفول نیز اقدام به استقرار اکیپ های بازرسی کردیم تا بتوانیم از تردد افراد مختلف جلوگیری کنیم.

سرهنگ سعادت زاده ضمن تشکر از همراهی رسانه ها در امر اطلاع رسانی دقیق به مردم تاکید کرد: مجموعه سپاه و بسیج دزفول تا زمان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا با تمام توان در کنار ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان خواهد بود و برای حفظ سلامت مردم به صورت شبانه روزی خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها