مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

انتظار و مهدویت، شیعه را شکست ناپذیر می‌کند

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار گفت: اندیشمندان استکبار معترف هستند که اسلام ناب محمدی با دو بال سرخ و سبز در حال اوج گرفتن است که بال سرخ آن ریشه در کربلا دارد و گویای سازش ناپذیری است و بال سبز ریشه در مهدویت و انتظار دارد که او را شکست ناپذیر می‌کند.
کد خبر: ۳۹۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ - 08April 2020

انتظار و مهدویت، شیعه را شکست ناپذیر می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، حجت الاسلام «عبدالرضا رستگار»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، امروز با اشاره به اینکه آخرالزمانی و مهدویت همه نخبگان و اندیشکده‌های جهانی و تحلیل گران سیاسی امنیتی را درگیر کرده است، اظهار داشت: اندیشکده‌های جهانی و تحلیلگران سیاسی امنیتی بر این باور هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی، موج معنویت گرایی با محوریت مهدویت در جهان به وجود آمده است که استکبار با بکار بردن همه توان و تلاش برای مدیریتش، درمانده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۷ مرکز علمی با تربیت صد‌ها هزار دانشجو با محوریت معنویت گرایی در آمریکا تشکیل شده است، افزود: ۷۰ درصد تولیدات هالیوود بر معنویت گرایی تمرکز کرده است، با پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۴ هزار فرقه مذهبی در جهان به وجود آمد، انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه توانست ثابت کند که سخن استکبار برای پیشرفت بدون خدا و دین، دعوت به مادی گرایی و ماتریالیستی، پذیرفتن اومانیسم به جای خدا و عقل تجربی بجای وحی، سکولار بجای دین؛ دروغ بزرگی بیش نیست.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه اسلام با علم و پیشرفت مخالفت نداشته بلکه علم را رکن اساسی پیشرفت می‌داند، عنوان داشت: بنا به گفته امیرمؤمنان، علم یعنی قدرت و شکوه و عظمت که هر کس بدان دست یاید، برتر و پیروز خواهد بود و فاقد آن، ذلیل و خوار خواهد شد؛ امروزه به همگان ثابت شده که با دین جهش علمی حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد علمی جمهوری اسلامی ایران ۱۳ برابری است، تصریح کرد: معنویت گرایی با محوریت مهدویت روز به روز بیشتر می‌شود، گروه‌های چند هزار نفری در جهان، در روز خاصی از هفته گرد آمده و برای ظهور منجی، گریه می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مهدویت موضوعی مهم برای جهانیان است، گفت: اندیشمندان استکبار به ویژه فوکایاما معترف هستند که اسلام ناب محمدی با دو بال سرخ و سبز در حال اوج گرفتن است که بال سرخ آن ریشه در کربلا دارد و گویای سازش ناپذیری است و بال سبز ریشه در مهدویت و انتظار دارد که او را شکست ناپذیر می‌کند.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: اندیشمندان غرب معترف هستند که جمهوری اسلامی در پی احیای تمدن هزار و ۴۰۰ سال پیش (تمدن اسلامی) است و شکست‌های پی در پی غرب برابر ایران اسلامی به بزرگان جهان ثابت کرد که هر تهدیدی برای انقلاب و نظام اسلامی به فرصت تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار