رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان

رزمایش فرهنگی جهادی بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته ملزومات متنوع بهداشتی و فرهنگی بین خانواده‌های عزادار ویروس کرونا همزمان با جشن نیمه شعبان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ - 09April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با شب نیمه شعبان و فرا رسیدن میلاد موفورالسرور حضرت مهدی موعود (عج)، جمعی از دانش آموزان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم در رزمایشی فرهنگی جهادی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان و با هماهنگی قرارگاه سردار شهید سلیمانی و ستاد کریمه اهل بیت (ع)، تعداد ۱۱۰ بسته شامل اقلام متنوع فرهنگی و بهداشتی را بین خانواده‌هایی که در دوران بیماری ویروس کرونا، عزادار شده و یا دچار استرس و نگرانی ناشی از مشکلات بیماری و بیمارستانی این ویروس شدند، توزیع کردند.

بسته‌های آماده شده شامل کیک تولد خانگی، مواد خوراکی، پرچم لبیک یا مهدی (عج) جهت نصب درب منزل، ماسک و مواد ضدعفونی و هدایایی از قبیل اسباب بازی، خوراکی، قاب عکس سردار شهید سلیمانی و حضرت آقا و ... بود که نسبت به سن و جنس دانش آموزی که در این خانواده بخاطر کرونا تحت تاثیر قرار گرفته، تهیه شده بود.

رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان

شناسایی خانواده‌های فوق به همت دانش آموزان و مسئولان آموزشگاه‌های نواحی مختلف و با مساعدت امین هر محله صورت گرفت تا موازی کاری پیش نیاید، سپس با مشارکت خود دانش آموزان و خیرین، اقلام مورد نظر تهیه و از عصر روز چهارشنبه ۲۰ فروردین در محل هنرستان فخری ناحیه ۲ قم، بسته بندی و نهایتا تا اواخر شب، بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد تا در شب نیمه شعبان، شادی و نشاط را برای دانش آموزان عضو خانواده‌های آسیب‌دیده به ارمغان آورد.

همچنین همزمان با بسته بندی و توزیع ملزومات فوق الذکر، کارگاه دوخت ماسک نیز به همت معلمان و دانش آموزان هنرستان فخری دایر بود و دانش آموزان بسیجی اقدام به ضدعفونی فضای هنرستان می‌کردند.

حضور دانش آموزان بسیجی واحد‌های پسرانه و دخترانه در این رزمایش، نقش آفرینی رزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس در دهه ۶۰ را در خط مقدم و پشتیبانی‌های پشت جبهه رقم می‌زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها