نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

امنیت پایدار یکی از مولفه‌های قدرت یک نظام است

ﺁﯾﺖ‌ﺍﻟﻠﻪ «غلامعلی ﺻﻔﺎﯾﯽ ﺑﻮﺷﻬﺮﯼ» گفت: یکی از مولفه‌های قدرت یک نظام، امنیت پایدار آن کشور است و نیروهای امنیتی ایران اسلامی، ۴۰ سال حماسه‌ای از اقتدار امنیتی آفریده و همگان قدردان تلاش‌های شبانه روزی آن سربازان گمنام و خوشنام بر اساس دانش امنیتی، مدیریت و عملیات جهادی آنان هستند.
کد خبر: ۳۹۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ - 09April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، ﺁﯾﺖ‌ﺍﻟﻠﻪ «غلامعلی ﺻﻔﺎﯾﯽ ﺑﻮﺷﻬﺮﯼ» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ﺑﺎ ﮔﺮﺍﻣﯿﺪﺍﺷﺖ ﯾﺎﺩ ﻭ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺷﻬﺪﺍﯼ ﻭﺍﻻ‌ﻣﻘﺎﻡ حوزه امنیت اظهار داشت: یکی از مولفه‌های قدرت یک نظام، امنیت پایدار آن کشور است و نیروهای امنیتی ایران اسلامی، ۴۰ سال حماسه‌ای از اقتدار امنیتی آفریده و همگان قدردان تلاش‌های شبانه روزی آن سربازان گمنام و خوشنام بر اساس دانش امنیتی، مدیریت و عملیات جهادی آنان هستند.

وی ادامه داد: تهاجم امنیتی جهان استکبار با تمام تجهیزات و تکنولوژی که در اختیار دارد در مقابل خط امنیتی ایران اسلامی همواره شکست خورده و این نشان از توانمندی انقلاب اسلامی ایران در عرصه امنیت پایدار است.

صفایی بوشهری ادامه داد: سربازان خوشنام امام زمان (عج) همواره در خط مقدم دفاع و خنثی سازی تهاجم ضد امنیتی جهان استکبار قرار دارند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: امنیت پایدار و اقتدار آفرین نیاز به عزم ملی، مدیریت و تلاش‌های جهادی و دانش بنیان نیروهای امنیتی دارد.

وی بیان کرد: استان ولایتمدار بوشهر همواره پیشگام و پیشتاز در عرصه دفاع مقدس امنیتی در مقابل تهاجم سخت و نرم بیگانگان بوده است.

صفایی بوشهری گفت: قدردانی و توجه همگان به نهادهای امنیتی ایران یک فریضه دینی و ملی است و نشان از عقلانیت بالا، پیشرفت و امنیت آفرین دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار