سردار یزدی:

شیوع کرونا خیلی‌ها را به خود آورد/ این ویروس موجب شکست طرح غربی‌ها شد

فرمانده سپاه تهران گفت: بحران کرونا برای خیلی از کشورها، هزینه‌های بسیاری داشته و مدعیان دروغین را به زمین زده است. شیوع این ویروس، خیلی‌ها را به خود آورد و طرح دشمنان بشریت را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۳۹۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ - 09April 2020

شیوع کرونا خیلی‌ها را به خود آورد / این ویروس طرح غربی‌ها با شکست مواجه شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در رونمایی از سامانه «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» که در پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک ولادت حضرت قائم (عج)، خداوند این بلا را برای کشورمان به وحدت همدلی و وحدت تبدیل کرده است؛ این بحران برای خیلی از کشورها، هزینه‌های بسیاری داشته و مدعیان دروغین را به زمین زده است. شیوع این ویروس، خیلی‌ها را به خود آورد و طرح دشمنان بشریت ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: دشمنان بشریت به دنبال دهکده جهانی هستند و قصد دارند که کانون گرم خانواده را متلاشی کنند، ولی این ویروس باعث شد که این طرح‌ها شکست بخورد و کیان خانواده احیا شود.

سردار یزدی افزود: به لطف خداوند، گرو‌های مردمی، مادران شهید، پزشکان و نیرو‌های مسلح همه پای‌کار هستند تا این مشکل برطرف شود. این ویروس باعث شد که مردم همدلی و هماهنگی خود را به نمایش بگذارند و برکت خدا در این کار‌ها بی پایان است.

وی تصریح کرد: در تهران از ظرفیت بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی و نزدیک به ۱۹۸ حوزه خواهر و برادر بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا بهره گرفته می‌شود و تمام اقشار جامعه با همه توان خود، پای کار هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار