مهدی کمالوند:

مردم لرستان در خانه‌های خود بمانید

فرمانده پایگاه مقاومت شهید انوشیروان رضایی گفت: مردم لرستان در خانه‌های خود بمانید و باعث قطع زنجیره کرونا باشید و بدانید که ما فرزندان شما در خط اول مبارزه با کرونا هستیم.
کد خبر: ۳۹۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 09April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌  از خرم آباد، مهدی کمالوند فرمانده پایگاه مقاومت شهید انوشیروان رضایی (لرستان) اظهار داشت: ما در اولین روز بحث مبارزه با ویروس کرونا 200 بسته معیشتی به مردم محله شمشیر آباد  و مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی 100 بسته غذایی که در نیمه شعبان به مناسبت میلام امام زمان (عج) در بین مردم توزیع کردیم.

وی افزود: روزانه حدود 500 لیتر مواد ضد عفونی بین مردم بصورت رایگان توزیع می‌شود و همچنین روزی 200 نیرو برای ضدعفونی خودرو ها و تاکسی هایی که در سطح شهر تردد دارند را در نظر گرفتیم امروز هم به مناسبت نیمه شعبان ضدعفونی منطقه شمشیر آباد و خیابان مولوی، مجاهدین اسلام، شریعتی و حاشیه رودخانه کرگانه را در دستور کار داریم.

مهدی کمالوند در پایان گفت: ما از همه‌ی مردم لرستان درخواست داریم که در خانه های خود بمانید و قطع زنجیره کرونا باشید و بدانید که ما فرزندان شما در خط اول این مبارزه با ویروس کرونا هستیم و به یاری خداوند کرونا را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار