امیر سرتیپ محمودی:

ارتش جهت امداد رسانی به مناطق در معرض سیل آمادگی کامل دارد

معاون اجرایی ارتش گفت: نیروهای چهارگانه ارتش در مناطقی که طبق پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال سیل و آب گرفتگی دارد، با آمادگی کامل مستقر هستند.
کد خبر: ۳۹۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 10April 2020

ارتش جهت امداد رسانی به مناطق در معرض سیل آمادگی کامل داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص آمادگی ارتش جهت کمک به مناطق در معرض آب گرفتگی گفت: نیروهای چهارگانه ارتش در مناطقی که طبق پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال سیل و آب گرفتگی دارد، با آمادگی کامل مستقر شدند.

وی با بیان اینکه یگان‌های ارتش در آمادگی کامل به سر می برند، افزود: تدابیر لازم در خصوص امداد رسانی و کاهش خسارات در مناطقی که طبق پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی های شدید را دارد، صورت گرفته است.

معاون اجرایی ارتش اظهار داشت: فعالیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص مقابله با ویروس کرونا و اقدامات گسترده و اساسی در این زمینه موجب نخواهد شد تا از سایر ماموریت ها جهت حفظ جان و مال مردم عزیز غافل شویم و ارتش مثل همیشه با تمام توان و آمادگی در خدمت ملت شریف ایران اسلامی با اقتدار پای کار است.

امیر محمودی در خاتمه تاکید کرد: تجهیزات مهندسی، تیم های درمانی، شناورها، ادوات ترابری و تیم های بالگردی جهت پشتیبانی به صورت کامل در مناطق مستقر شده و در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها