دعوت سپاه ثارالله از مردم استان کرمان برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهید الله دادی

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان از مردم همیشه در صحنه استان به ویژه شهرستان ولایتمدار سیرجان و شهر شهید پرور پاریز برای شرکت گسترده در مراسم تشییع و یادبود سردار شهید الله دادی دعوت کردند.
کد خبر: ۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ - 21January 2015

دعوت سپاه ثارالله از مردم استان کرمان برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهید الله دادی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، در پی اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیسیتی در قنیطره سوریه و شهادت تعدادی از فرماندهان حزب الله و فرزند شهید عماد مغنیه، سردار سرافراز کرمانی، محمدعلی الله دادی هم ردای سرخ شهادت به تن کرد.

سردار سرتیپ روح الله نوری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نهاد با انتشار پیامی شهادت این سردار بزرگوار را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده شهید و همه همرزمان و بسیجیان و تمام مردم شجاع و همیشه در صحنه استان تبریک و تسلیت گفتند.

این پیام که با آیه 23 سوره مبارکه احزاب آغاز شده است؛ میافزاید: راه شهادت، راه اوصیاء و اولیاء الهی و آرزوی تمامی رهپویان مخلص ولایت و انتظار سیری ناپذیر همه رزمندگان سلحشور حریم ولایت و دفاع از ارزشها و آرمانهای بلند اسلام ناب محمدی(ص) بوده و هست.

هر دم دلاوری با نهادن جان بر کف اخلاص و فداکاری، راه سرخ عزت و این معبر نورانی لقاء پروردگار را برگزیده و سبکبال راهی آسمان عرش خداوندی میگردد.

این بار نیز دلاوری نام آشنا از خیل حماسه سازان ثاراللهی دفاع مقدس و مجاهدان استکبارستیز جغرافیای مقاومت و رادمردی از تبار شهدای کربلای ایران و سربازی فداکار از اقلیم شهید پرور کرمان، دیار کریمان در لبیکی خونین، عاشقانه در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و بدست دژخیمان پلید صهیونیستی، جرعه نوش شربت گوارای شهادت در سالگرد عروج همرزمانش در عملیات کربلای پنج شد.

سردار شهید حاج محمدعلی الله دادی پس از سه دهه جهاد مبارزه و خدمت صادقانه در دفاع از حرم زینب(س) و در جوار رزمندگان شهید حزب الله در حمله ناجوانمردانه و تجاوزکارانه بالگردهای رژیم غاصب صهیونیستی به شرف شهادت نائل شد.

در پایان این پیام از مردم همیشه در صحنه استان به ویژه شهرستان ولایتمدار سیرجان و شهر شهید پرور پاریز برای شرکت گسترده در مراسم تشییع و یادبود این شهید والامقام دعوت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار