ایرانپور به دفاع پرس خبر داد

کتاب ادوات لشکر ثارالله با بررسی نقش سردار شهید "الله دادی" منتشر می‌شود

پژوهشگر و نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: کارنامه عملیاتی تیپ رعد در دوران دفاع مقدس در کتابی با عنوان "روزهای آتش" پس از تایید نهایی توسط سردار "قاسم سلیمانی" از سوی نشر گرا وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸ - 23January 2015

کتاب ادوات لشکر ثارالله با بررسی نقش سردار شهید

 سرهنگ منصور ایرانپور پژوهشگر و نویسنده حوزه دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: کارنامه عملیاتی تیپ رعد در دوران دفاع مقدس در کتاب با عنوان "روزهای آتش" از سوی نشر گرا وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان منتشر خواهد شد.  

وی افزود: یگان رعد در سال 1361 و پس از انجام عملیات رمضان تشکیل شد. در واقع پس از عملیات رمضان بود که ادوات شکل خاصی به خود گرفت و در عملیات خیبر به طور کامل ساماندهی شد. در عملیات بدر بود که گردان ادوات از سه گروهان پشتیبانی و آتش، ضد زره و ادوات سبک تشکیل شد.

سرهنگ ایرانپور تصریح کرد: این کتاب به صورت کاملاً مستند تهیه شده است و در آن تاریخ شفاهی رزمندگان ادوات لشکر ثارلله و اسناد باقی مانده از آن دوران استفاده شده است.  

نویسنده حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در حدود 3000 صفحه اطلاعات فیشبرداری و کتاب در 600 صفحه تدوین شده است.

وی با اشاره به شهادت سردار الله دادی گفت: در تدوین این کتاب حدود 6 ساعت با سردار الله دادی نیز مصاحبه انجام شد که در کتاب نیز گنجانده شده است. اما در نظر داریم در انتهای کتاب، فصلی را به این شهید بزرگوار اختصاص دهیم و پس از تایید نهایی توسط سردار سلیمانی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار