مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

جوانان مازندران در مبارزه با «کرونا» سنگ تمام گذاشتند

«عباس زارع» گفت: جوانان غیور مازندران در عرصه پاسداری از سلامت شهروندان خود و مبارزه با کرونا سنگ تمام گذاشتند و این اقدام جهادی ستودنی است.
کد خبر: ۳۹۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ - 25April 2020

جوانان مازندران در مبارزه با «کرونا» سنگ تمام گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بازدید از قرارگاه جهادی رویش در ساری اظهار داشت: جای خرسندی و سپاسگزاری است که جوانان غیرتمند بسیجی با همت والای خود در این مرکز مردمی، از تمام توان خود برای تولید و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کنند.

وی افزود: مردم ایران و به ویژه مازندرانی‌های نشان دادند که پای آرمان‌های نظام ایستاده و در بحران‌های بزرگی همچون شیوع کرونا از سلامتی همدیگر دفاع می‌کنند.

زارع با اشاره به فعالیت‌های گسترده قرارگاه جهادی رویش در زمینه‌های تولید ماسک‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده با نظارت و مجوز مستقیم دانشگاه علوم پزشکی استان، طراحی نرم افزار جامع کتابخوانی، حمایت از نیازمندان و فعالیت‌های گسترده فرهنگی، هنری، مذهبی و... خاطرنشان کرد: جوانان غیور مازندران در عرصه پاسداری از سلامت شهروندان خود سنگ تمام گذاشتند و این اقدام جهادی ستودنی است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران همچنین با تقدیر از مردم مازندران پیرامون فعالیت‌های داوطلبانه در راستای مبارزه با ویروس کرونا، آنان را اسوه‌های وفاداری، غیرت و معرفت الهی و انسانی برشمرد و از تمامی پزشکان، پرستاران و فعالان عرصه بهداشت و سلامت سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها