اسناد اف‌بی‌آی؛ تبانی رژیم صهیونیستی با ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶

اسنادی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند رژیم صهیونیستی در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا برای رأی آوردن «دونالد ترامپ» تلاش کرده است.
کد خبر: ۳۹۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ - 04May 2020

اسناد اف‌بی‌آی؛ تبانی رژیم صهیونیستی با ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اسناد تازه منتشرشده پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) نشان می‌دهند رژیم صهیونیستی در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای روی کار آمدن او تبانی کرده‌اند.

پایگاه مینت‌پرس نوشته اسناد تازه‌منتشرشده اف‌بی‌آی حکایت از آن دارند که مقام‌های رژیم اسرائیل سال ۲۰۱۶ با ستاد انتخاباتی ترامپ در تماس بوده و «اطلاعاتی حیاتی» در اختیار آنها قرار داده‌اند.

در یکی از سندها که بخش‌های زیادی از آن لاک گرفته شده مقامی که به نظر می‌رسد یکی از وزرای کابینه «بنیامین نتانیاهو» باشد هشدار داده «ترامپ انتخابات را خواهد باخت مگر اینکه ما مداخله کنیم.» او تا جایی پیش رفته که به یکی از اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ گفته است: «کلید در دستان شما است.»

اف‌بی‌آی این اسناد که سابقاً طبقه‌بندی‌شده بودند را بنا به شکایت مطرح‌شده از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس، شبکه خبری سی‌ان‌ان، روزنامه نیویورک‌تایمز، پایگاه خبری پولیتیکو و روزنامه واشنگتن‌پست منتشر کرده است. 

مینت‌پرس‌ نوشته از این اسناد این طور برمی‌آید که به جای روسیه ظاهراً ین اسرائیل بوده که به صورت مخفیانه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا دخالت کرده است. 

مینت‌پرس نوشته این رسانه‌هاییکایی که این اسناد در واکنش به شکایت آنها منتشر شده، غیر از یک رسانه اخبار مربوط به آن را پوشش نداده‌اند. 

با این حال رسانه‌های صهیونیستی به آن پرداخته‌اند. پایگاه صهیونیستی آی‌۲۴ نوشت: «اسنادی که اف‌بی‌آی تازه منتشر کرده حاکی از آن است که راجر استون، از دستیاران ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ یک یا چند بار با مقام‌های ارشد دولت اسرائیل که مایل به کمک به حزب جمهوری‌خواه بوده‌اند تماس داشته است.»

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار