مدیر امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از موزیک ویدئو شهدای غواص در بوشهر

«علی صفری» گفت: موزیک ویدئو شهدای غواص با عنوان «رها در بند» سه شنبه 30 اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس استان بوشهر رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 18May 2020

رونمایی از موزیک ویدئو شهدای غواص در بوشهر«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه موسیقی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس رسالت خود را به خوبی انجام داد، اظهار داشت: هنر موسیقی یکی از بهترین و مهیج‌ترین ابزار به اوج رسیدن احساسات انسانی محسوب می‌شود.

وی وظیفه موسیقی در دوران دفاع مقدس را  روحیه دادن به رزمندگان اسلام در پشت خاکریزها و خط مقدم دانست و گفت: استان بوشهر از استان هایی است که بیشترین شهدای غواص را دارد.

مدیر فضای مجازی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس استان بوشهر از موزیک ویدئو شهدای غواص با عنوان «رها در بند» سه شنبه 30 اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

صفری تصریح کرد: این موزیک ویدئو با آهنگسازی «اکبر ابراهیمی» و به خوانندگی «ساسان نوذری» و به تصویربرداری «کریم فائقیان» و تهیه کنندگی «زینب عربی» تولید و تدوین شده است.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار