گفت‌وگوی دفاع‌پرس با خانواده شهید ناوبان یکم «جعفر کوهی فایق»؛

شهادت آرزوی همسرم بود/ این حادثه را مصلحت خداوند می‌دانیم

همسر شهید کوهی فایق گفت: همسرم عاشق رهبر و مطیع ولی امر بود، در مورد این حادثه از کسی گله‌مند نیستم و این حادثه را مصلحت خدا می‌دانیم و خوشحالم که همسرم به آرزویش که شهادت بود رسید.
کد خبر: ۳۹۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ - 19May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، شیرمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یقین سرآمدانِ ایثار آگاهانه و طلایه‌داران از خودگذشتگی و ایمان‌اند که همواره در دفاع از عزت و سرافرازی ملت و پاسداری از حریم مرزهای دریایی ایران اسلامی، همواره به خوبی درخشیده‌اند، مدافعانی که همواره از آبراهه‌های حیاتی دنیا به درستی و بدون هیچ چشم‌داشتی محافظت کرده‌اند،  اگر چه خلعت مقدس شهادت، لباسی است که زیبنده تن مردان خداست.

تقریبا یک هفته از حادثه تلخ ناوچه کنارک می‌گذرد، حادثه‌ای که منجر به شهادت رسیدن 19 تن از نیرو‌های غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران و داغدار شدن ایران اسلامی شد.

ناوبان یکم مهندسی «جعفر کوهی فایق» فرزند غیور استان چهارمحال‌وبختیاری متولد مهر ۱۳۶۵ و از فعالان فرهنگی و اعضای هیئت عاشقان ولایت شهرکرد است که در این حادثه تلخ به شهادت رسید.

خوشحالم که همسرم به آروزیش رسید

نرجس علی‌بابایی همسر شهید کوهی فایق در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس گفت: همسرم قول داده بود که خوشبختم کند، آرزویش شهادت بود و در سال ۱۳۹۵ به استخدام ارتش در آمد.

وی با اشاره به حادثه ناوچه کنارک ادامه داد:  همسرم عاشق رهبر و مطیع ولی امر بود، در مورد این حادثه از کسی گله‌مند نیستم و این حادثه را مصلحت خدا می‌دانیم و خوشحالم که همسرم به آرزویش که شهادت بود رسید.

همسر شهید کوهی فایق با اشاره به آخرین دیدارش با همسر شهیدش خاطر نشان کرد: بعد از خوردن سحری و خواندن نماز با نوازش پسرش گفت: «متین را به تو سپردم مواظب فرزندم باش».

شهادت، آرزوی همسرم بود/ این حادثه را مصلحت خداوند می دانیم

شبکه‌های ضدانقلاب بدنبال بهانه جویی جهت تخریب نظام

پدر شهید کوهی فایق با بیان اینکه در مورد شهادت فرزندم راضیم به رضای خدا اظهار داشت: شبکه‌های ضدانقلاب به دنبال بهانه جویی جهت تخریب نظام مقدس اسلامی بوده و هستند.

وی با اشاره به این که از آخرین دیدارم با فرزندم به دلیل ساکن بودن در چابهار حدود چهار‌ماه می‌گذرد، ادامه داد: همیشه با تلفن جویای احوال ما بود و دو روز قبل از شهادت تماس گرفت و گفت «بعد از ماه مبارک رمضان مرخصی می‌گیرم و به دیدارتان می آیم».

رجبعلی کوهی فایق با برشمردن خصوصیات اخلاقی شهید خاطرنشان کرد: نماز جمعه‌اش ترک نمی‌شد، یک رنگ بود و همیشه در کار‌هایش بی‌ریا و با اخلاص بود.

شهادت، آرزوی همسرم بود/ این حادثه را مصلحت خداوند می دانیم

خاکی بودن و با مرام بودن شهید باعث تدوام رفاقتمان شد

احمد ابراهیمی دوست شهید جعفر کوهی فایق نیز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: با شهید کوهی فایق در مسجد آشنا شدم و در سفر قم بود که به خاکی بودن و بامرام بودن او پی بردم و این اخلاق شهید بود که باعث تداوم رفاقت ما شد.

ابراهیمی با بیان این که شهید قبل از استخدامش در ارتش، عضو شورای بسیج پایگاه سیدالشهدا و هیئت عاشقان ولایت شهرکرد بود، افزود: بیشتر اوقات در پشت صحنه فعالیت می‌کرد، به بچه‌ها سپرده بود هرموقع در هیئت نیاز به کمکی بود تماس بگیرند، خودرو پرایدش هم همیشه در خدمت هیئت بود.

ابراهیمی تصریح کرد: قبل از استخدامش در تاکسی تلفنی محل مشغول به کار بود و بر حسب علاقه وارد ارتش جمهوری اسلامی شد.

شهادت، آرزوی همسرم بود/ این حادثه را مصلحت خداوند می دانیم

لازم به ذکر است زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید بعد از سیر مراحل قانونی و انتقال به استان متعاقباً به اطلاع هم استانی‌های ارجمند خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار