استقبال شاعران از پویش بین‌المللی «فلسطین آزاد»/ گردهمایی عظیم پویش در مشهد

معاون هنری حوزه هنری به استقبال شاعران از پویش بین‌المللی فلسطین آزاد اشاره کرد و گفت: آغاز کار پویش «فلسطین آزاد» با شاعران است و پس از آن هنرمندان تجسمی در یک گردهمایی عظیم در مشهد این پویش را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۳۹۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 19May 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مجدالدین معلمی» معاون هنری حوزه هنری در گفت‌وگویی، با تشریح نخستین پویش بین‌المللی فلسطین آزاد اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا فرصت اجتماع حضوری و ابراز انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل را از مردم گرفت و برای راهپیمایی روز قدس محدودیت‌هایی ایجاد کرد، مقرر شد تا از ظرفیت هنرمندان دغدغه‌مند و ابزار فضای مجازی استفاده کنیم تا آن دسته از شاعرانی که اشعار و نوشته‌ای که در حوزه روز قدس دارند، آن را در فضای مجازی منتشر کنند تا بتوانیم فضای مجازی را تحت تأثیر قرار دهیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از هنرمندان برجسته حوزه شعر و ادبیات درخواست کردیم تا آغازگر این حرکت باشند و پس از آن با دعوت از دیگر شعرای سراسر کشور به این پويش؛ در نظر داريم جریانی عمومی، نسبت به پدیده قدس در جامعه شكل بگيرد.

استقبال شاعران از پویش بین‌المللی «فلسطین آزاد»/ گردهمایی عظیم پویش در مشهد

معلمی به استقبال شاعران مطرح کشور از این پویش اشاره و عنوان کرد: تاکنون اساتيد بسیاری مانند علیرضا قزوه، حمیدرضا شکار سری، محمدمهدی سیار، حامد عسگری، میلاد عرفان پور، نغمه مستشار نظامی، حسین متولیان، فاطمه افشاریان، مرضیه زمانی، نفیسه سادات موسوی، احمد بابایی، عالیه محرابی به این پویش پيوسته‌اند.

معاون هنری حوزه هنری تصریح کرد: آغاز کار این پویش با شاعران است و پس از آن هنرمندان تجسمی در یک گردهمایی عظیم در مشهد این پویش را ادامه خواهند داد.

معلمی با اشاره به ظرفیت بین‌المللی این پویش خاطرنشان کرد: فراخوان اين پويش به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی ترجمه‌شده و سعی بر آن شده که از شاعران بین‌المللی نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار